|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zal mijn bevindingen hier laten weten. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Zou hij het niet voor een paar lollies doen? |
|
Die solo van Tony is ziek... Vooral van die db/tom roll + stokspin word ik behoorlijk misselijk. |
|
Als de link nou eens zou werken. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Zijn hier mensen die ervaring hebben met het triggeren van een bassketel voor twin-dubbelbass gebruik? Moet ik mijn muffle-ring er uithalen, en moet ik nog iets in die ketel stoppen of juist niet? |
|
ik zou er een kussen in doen.verder moet je alleen je gevoeligheid en de threshold goed instellen.dempring maakt geen zak uit. |
|
Spanks man maar er zit volgens mij geen treshold op mijn dm5, dus met welke parameters moet ik gaan klooien? |
|
bliep bliep Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Volgens mij zit er wel threshold op mijn dm5, dus vast ook wel op de jouwe. Touché, pussycat! |
|
Ja dat is de xtalk parameter, en dat wist ik tot voor kort niet |
|
Zo.. Ik heb eindelijk de RIMMS op mijn kit zitten, en de tering, wat klinkt dat moddertje vet zeg!!! Afgezien van de praktische voordelen (plaatsing toms los van bassdrum) is het stembereik fors toegenomen. De ketels staan nu zo laag mogelijk gestemd en hebben een mooie resonantie. Ik ben er echt ontzettend blij mee, zal snel een paar foto's maken! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-11-2005 17:44] |
|
Das handig, vooral met opname en eventuele triggering moet ik ook maar is achteraan... |
|
Ik heb gisteren een video van Tim Waterson gezien, over zijn voettechniek. Beheerst ienmand die hier? Zelf vind ik het er nogal slordig en rommelig uitzien en echt lekker klinkt het ook niet (of dat moet de opname zijn). Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Wat tim waterson doet is meer voor de snelheid dan voor strakheid, ik hoor er zelf ook weinig over...kan ook wel is komen doordat je er VRUK´s voor nodig hebt. Maar Tim yeung schijnt ook zo te dubbelbassen, misschien is wat filmjes van hem opzoeken |
|
Ik heb eindelijk de DVD van Flo helemaal bekeken (ik had hem al een tijdje in mijn bezit). Mijn bevindingen tot nu toe: Disc 1 is een les-video, waarin hij een aantal van zijn spel-technieken zeer gedetailleerd uitlegt en nog allerlei andere nuttige tips geeft. Er zaten voor mij een aantal zeer bruikbare dingen tussen, maar voor gevorderde drummers is dit wellicht allemaal niet zo spectaculair. Disc 2 is een verzameling van opnames. Het begint met een heleboel drumsolo's van diverse concerten. Om eerlijk te zijn gaat dit vrij snel vervelen. Dat komt in de eerste plaats omdat de drumsolo's soms wat saai zijn en in de tweede plaats omdat alle solo's een beetje op elkaar lijken. Daarna zijn er nog allerlei opnamen waar hij Cryptopsy nummers drumt met de rest van de band erbij, en die vind ik wel heel gaaf, maar ik ben ook een enorme fan van zijn drumspel bij Cryptopsy. En tot slot staat er nog een franstalige documantaire over hem op (met ondertiteling). Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
kun je die dvd eens even fikken voor me!!! trouwens nieuwe axis binnen. axis-A double classic black. en dat voor iets meer dan 500 euris. NIEUW!!!! |
|
quote: Longboard? Bij een amerikaanse winkel besteld? Dat heb ik vorig jaar ook gedaan, en dat was ook een stuk goedkoper dan bij de importeur. En het verzenden ging ook sneller... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dat ding lijkt erg veel op de tension watch van Tama. Op zich prima apparaten voor de grote lijn. De echte 'fine-tuning' moet je echter toch wel degelijk op het gehoor doen, heb ik me laten vertellen. Touché, pussycat! |
|
ah ok, wat kost die tama dan? dan nog, dit lijkt me echt tegek in zo'n situatie waar een drummer geen flauw benul heeft van tunen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
dat ligt weer aan de afwerking van je ketels en je rims.kleine oneffenheden veranderen de klank ookal heb je je vel overal even strak gestemd.bij mijn snare werkt t perfect |
|
zeg je me idd wat... een drummer die niet kan tunen heeft ZEER waarschijnlijk ook een klote kit met dus klote ketels "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
zo'n ding is gewoon snel en handig als je een vreemde bijklank hebt die je er niet uit krijgt.verder zijn er idd veel drummers die niet kunnen stemmen.alsof een gitarist z'n gitaar niet kan stemmen |
|
quote: Kun je die alleen via zijn site bestellen? Zou m stiekem best graag aanschaffen... Op de DVD van Rotten Sound staan ook een aantal nummers waarop ze alleen maar Kai Hahto laten zien.. Holy crap, die gast is ook een koning zeg!! Rustig even ouwehoeren met de cameraman tijdens een bizar snelle blast.. Sjeuz! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |