|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gewoon erg veel oefenen is toch nog wel de key volges mij "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Oh ja en ook belangrijk, ik heb eindelijk 2 bassdrums Nu nog gelijk stemmen Binnenkort pleur ik wel ff foto's online |
|
en dude!! ik her vanavond geen seizure beuken... eem havenblaster beuke dan maar? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Nee ik moet met elexion claxon spelen |
|
zozo ff met de kibuilder mijn set gebouwd |
|
quote: Ha, daar hebben ze bij Feedback een mini-uitvoering van staan. Ziet er supergaaf uit en klinkt volgens mij als een klok. Beetje jammer dat een standaard 5 delig kitje al bijna 4000 euro kost |
|
iemand het drumgeluid op de nieuwe hatesphere gehoord? HEILIG!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Kunststof drums schijnen inderdaad behoorlijk te knallen. Touché, pussycat! |
|
quote: In de winkel staat er natuurlijk een "POTEN AF TERINGLEIERS!!!" bordje op (..) maar ik kon het natuurlijk niet laten voorzichtig wat op de vellen te tikken. Dat klonk al heel erg vet en vol. Zou deze kit donders graag eens een flink pak op zijn lazer geven!! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-09-2005 16:11] |
|
Binnenkort kopen we een nieuw drumstel. Het liefst wil ik t bij Pearl houden. Enig advies ? Geen Forum of Export graag. Eventueel een Tama zou ook goed zijn. |
|
Wat is je budget? Hoeveel delig?? Wat voor klank zoek je? Nieuwe of 2e hands? etc |
|
Budget doet er nu nog niet zoveel toe. Geen beginnerskit iig. Ik zat meer te denken aan lage tonen, maar vrij resonant. Ik dacht aan berken ofzo. Het liefst 6 delig, maar 5 zal ook goed zijn. 1 Bassdrum. Het liefst nieuw. Edit: Niet meteen het allerduurste aanraden, ik krijg binnenkort te weten wat het budget precies is. Zou nu graag wat aanbevelingen willen horen. [Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 29-09-2005 18:30] |
|
Hmmmm, dan kom je al snel bij een Session Custom (maple) of Session Studio (birch) uit, dan kost een 5 delige shellset je 1300-1500 euro denk ik. In dezelfde prijsklasse de Tama Starclassic Performer. (birch) |
|
quote: Als het je om kwaliteit te doen is, snap ik je merkgebondenheid niet zo. De meeste middenklasse sets kunnen qua ketels heel goed tegen elkaar op. Voor topklasse sets (zeg boven de 3000 euro) maakt het volgens mij echt geen flikker meer uit. De grootste verschillen tussen merken vind je volgens mij in hardware. Wat dat aangaat, begrijp ik voorkeur voor een bepaald merk weer wel. Maar goed, het is aan jou, natuurlijk. Touché, pussycat! |
|
quote: Haha, geweldig! Letterlijk? quote: + 1 Touché, pussycat! |
|
quote: Idd.. Wat ketels betreft maakt het imho ook weinig uit. Veel fabrikanten gebruiken in de (duurdere) prijsklassen imho zelfs ketels van dezelfde leverancier (Keller), dan zijn de enige verschillen hardware en finish. Ik prefereer overigens de hardware van Pearl t.o.v. die van Tama. Ik vind dat "telescopisch" ophanggebeuren van de toms erg prettig. |
|
quote: Was het maar zo'n feest haha Zo direct zijn ze bij Feedback nou ook weer niet helaas. Als ik er zou werken.... Vind het wel humor! Er staat gewoon "niet bespelen a.u.b." op.. quote: Degeen die zijn naam aan dat beestje verbonden heeft komt een clinic geven in Feedback |
|
R'dam is net iets te ver om voor mij. Bovendien zakt mij vaak de moed in de schoenen van de fratsen die die lui laten horen en zien. Een beetje prutsen in de underground is veeeeeel beter voor mijn ego. Touché, pussycat! |
|
ik lees net dat flo een extreme metal drumming dvd in november deze aardkloot in gaat schoppen |
|
quote: Die lust ik wel! Michiel, heb jij btw nog een paar exemplaren van 'Left in Grisly Fashion', want bij de displeased hebben ze ze voorlopig niet meer. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
|
|
Godverdomme, wat stom dat je voor een linkstwinpedaal meerprijs moet betalen Zou het mogelijk zijn om een rechtse om de vormen tot links? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
die meerprijs komt waarschijnlijk doordat de kostprijs hoger uitvalt. een rechtshandig pedaal ombouwen lijkt me niet haalbaar. je kan natuurlijk wel 'open' spelen.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |