|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH EINDELIJK klinkt die snare modder, modderfokking hoerig vet. Ik kan het gewoon niet geloven, modderfok!!! Een lintje voor Thijs, die man is een tovenaar!! Ik zal straks ff een paar feauteaux maken van de snare. |
|
quote: Off topic: Kan je me eens toevoegen op MSN (adres staat in mijn profiel), zodat we misschien nog ff wat kunnen regelen over dat optreden? En proficiat met je modderfokking hoerige vette (en dure ) snare Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik heb je volgens mij vorige week al geadd.. Blijkbaar nog niet tegelijk online geweest Is je MSN-mailadres ook je "echte" mailadres? Dan mail ik je wel ff... quote: Yeah! Ik kan gewoon nog niet geloven dat hij eindelijk vet klinkt!! :D En duur, sja... Het is maar wat je er voor over hebt, hehe [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-12-2005 20:45] |
|
Deze advertentie kwam ik per toeval tegen. Zijn er ook mensen die ervaring hebben met dit soort customizen van drumsets? http://64.233.183.104/search?q=cache:c0vwguqvpwYJ:www.startmarkt.nl/adv_show/showdetail.asp%3FHoofdrubriek_ID%3D20%26Rubriek_ID%3D466%26Adv_ID%3D77037+drum+customizing&hl=nl&lr=lang_nl |
|
hehe ik heb het voor elkaar: na gitaristen te laten huilen en tenenkrommen met mn gitaar en vooral de stemming ervan (beetje apart hehe) heb ik nu hetzelfde bereikt met mn drumkitje. lekker cheap ass een hihat uit elkaar schroeven en een hihat en bekken van maken. een andere bekken hangt nu ergens aan diezelfde paal te bungelen. moet niet te hard meppen want dan draait mn hihat zich om :D Je moeder. |
|
quote: Zoals beloofd een paar foto's van mijn gepimpte snare :D Trick GS007 strainer Puresound matje, en hopelijk is de nieuwe bearing edge ook goed te zien. Lastig fotograferen als je het vel erop laat zitten De snare klinkt nu echt fenomenaal!!! |
|
Ik had op zijn minst een gigantische uitbouw verwacht, inclusief schotelantenne |
|
quote: Mooi snaack !! Ik moet de randen van mijn 10" tom ook nog aanpassen. Tevens bij frietbek gevraagd om Evans G2 tomvellen, maar die hadden ze niet in de maten die ik moest hebben. Waar halen jullie die ? Drumhandschoenen hadden ze ook niet.... Ik heb nog wel zo'n cupbekkentje op de kop getikt voor weinig. Cool, had ik al lang op mijn verlanglijstje staan ! |
|
Ik heb afgelopen week ein-de-lijk ook eens een eigen (compleet) setje trommels en bekkens aangeschaft. Het duurt nog een paar weken voor alles geleverd is, maar dan zal ik hier ook wel eens een fotootje of twee posten... |
|
quote: Mijn duurdere Paiste crash (16 inch 2000 series dacht ik) klinkt na anderhalf jaar nog als nieuw. Dat scheuren is eerder een bekend probleem bij cheap-ass bekkens |
|
Heb me laten vertellen dat de 2002 series van Paiste onverwoestbaar zijn! Had ooit drumles van Marco Kleinnibbelink (ex-deadhead), en die roste er ook wel fokking hard op, maar die dingen kreeg ie niet kapot... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: 2002 is het volgens mij ook, zal volgende week als ik mijn bekkens weer zie ff kijken |
|
quote: Vaag.. Normaal hebben ze bergen Evans op voorraad.. Euhm, ik kan ze iig via mijn drumleraar scoren (met korting), anders kan je ze bij bij de stokken en vellen discounter vast bestellen. Ik heb dinsdag drumles, als je me mailt wat je nodig hebt kan ik de shizzle wel bij Ernst halen, dan neem ik het komend weekend voor je mee. quote: Cool, dat wil ik ook nog! Of zo'n ZilBell (ofzo..) Leuk voor accentjes! |
|
quote: Dank voor deze link, Snaackmansch... |
|
quote: Dat probleem had ik ook, maar dan precies andersom.... Ik heb een fortuin aan gescheurde zildjian bekkens op zolder liggen (Altijd de crashes, trouwens). Tegenwoordig heb ik een paar redelijk goedkope Paiste crashes (802), en die zijn erg degelijk. Hoe je de bekkens ophangt is eigenlijk de grootste oorzaak van scheuren. Niet te strak, en er niet te haaks op meppen (scheelt ook stokken) Nu moet ik die oude Zildjians een keer laten afsnijden, misschien dat er een paar nog wel klinken als zijnde splash/effectcymbals..... |
|
quote: Die link gecheckt. Beter !! Alleen iets te laat om nog te bestellen, ik heb ze donderdag nodig ivm een opname van FondleCorpse.... Jouw drumles.....Misschien dat Bas of Mathijs de vellen dan woensdag bij je op kunt pikken ??? Mocht je dat niet uitkomen, dan neem ik gewoon met een van mijn andere vellensets op (Pinstripe of Emperor). Die prijzen van Evans vallen me trouwens enorm mee, ik had verwacht dat het veel meer zou kosten. Laatst een set bassdrumvellen gekocht, dat was echt veel geld (met name als je het omrekent naar guldens....) |
|
quote: En nog steeds krijg ik niks kapot gemept... The Glorious Dead! |
|
quote: moet je mijn oude drumstel met kerstkaart triggers erbij hebben? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het ligt eraan hoe laat woensdag, moet namelijk van 18h-21h oefenen. Welke vellen moet je hebben? Dan bel ik Ernst ff of hij die op voorraad heeft quote: Nou, toch zo'n 15 euro per vel, dat vinnik nie goedkoop.. quote: Haha, ja, 45 euro per stuk ofzo?? |
|
quote: Hmmmm.... Mijn Z crashes gaan al 17 jaar mee, zo ook mijn Amir Ride. De zwakste was een 14 inch crash en die heeft het zo'n 14/15 jaar uit. Mijn bekkens staan vrijwel haaks en ik mep redelijk door. Misschien toch de stokken dan? Ik gebruik 7a stokken, meestal Vic Firth American Classic Rock (Hickory). Met een paar stokken doe ik 6 maanden tot een jaar. Toen ik net begon met drummen, gebruikte ik altijd van die goedkope boomstammen (2b), waar ik meestal minder dan een maand mee deed. |
|
quote: Ja hallo, jij gebruikt techniek en les en shit, da's nie eerlijk natuurlijk |
|
quote: |
|
quote: +1 |
|
quote: Ach, ik bedacht me eigenlijk dat het helemaal niet zo nodig is om moeilijk te doen voor nieuwe vellen, aangezien die pinstripes best nog wel okay zijn, dus.... thanx anyway. Die bassdrumvellen waren 60 en 25 per stuk... dit maal twee, want ik heb dus twee bassdrums. Twee remo en twee JZ vellen. Remo vind ik sowieso superduur, en ik dacht eigenlijk dat Evans nog een slagje duurder was. Daarom viel het me nog mee. Zildjian Z........ is superlomp. Als je die kapotslaat, dan sla je alles aan gort, lijkt me. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |