|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:tegen de muur,zwevende vloer en bobbeltjes in mn toms |
|
Dat bobbelaschuim in die toms klinkt dat nog wel ergens naar, of heb je ze op maat gemaakt en in de tom gehangen of gewoon er een stuk schuim ingepropt? T is voor in een repetitie ruimte, maar ben erg bang dat het op die manier nergens meer naar klinkt |
|
gasten, is iemand bekend met de drum DVD van Kevin Tailly?(ex-Dying fetus, ex-misery index, Chimaira) Hij heeft ook een album gedaan met Suffocation... |
|
quote: Niet bang zijn, gewoon proberen en aanprutsen tot je tevreden bent. Back to the Baumstrunk |
|
gewoon erin gepropt.trigger erop en knallen maar.Nu gaat iedereen weer over triggers zeiken zeker. |
|
waar is skip? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
die skipt dit ff denk ik |
|
ik heb trouwens geruchten over seizure opgevangen....waar of niet waar? |
|
quote: Niks mis met triggers, als het inderdaad maar goed toegepast wordt. Ik zal van het weekend wel eens wat proberen metn die schuimen matten erin, ik denk dat ik ze wel eerst mooi rond knip, maar kan ik ze het beste net onder het wel, onderaan de tom of tegen het wel hangen? (Ja, ik weet dat het proberen is, maar er is toch wel iets van een richtlijn?) |
|
weet ik veel,gewoon vol rammen.maar niet te vol. |
|
Bah, triggers!!! Trouwens denet eerste optredentje gehad met me band, eerste metaldrummen concert. Tijdens spelen had ik last van kramp in me rechterarm. Weet iemand waardoor dat zou kunnen komen? Andere drummer zei spanning/zenuwen. Ik had ook me ride wel ietsjes anders staan, maar zoveel zou het niet uit gemaakt moeten hebben... |
|
Zou idd best wel eens met spanning te maken kunnen hebben. Als ik zelf zenuwachtig of bovengemiddeld gefocust ben kost het me tenminste meer moeite om 'zoals het hoort' te spelen en val ik automatisch terug op de houthak-techniek, zal ik maar zeggen. Merkte je zelf dat je anders (minder makkelijk?) speelde dan normaal gesproken? |
|
Ja blasten ging niet lekker en ik speelde de polkabeats niet de achsten mee met rechts op de bekkens... |
|
quote: hoogstwaarschijnlijk spanning idd, maar ook die fucking hete lampen die in kleinere zaaltjes bijna in je nek hangen en anders wel weerschijnen via je vellen, kunnen er iets mee te maken hebben. Doordat je overmatig gaat zweten van de hitte zijn de stokken wat moeilijk onder controle te houden dus knijp je harder. |
|
quote: het ligt er aan wat die geruchten allemaal zijn? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
blablabla derek roddy!niet zeiken maar rammen! |
|
Iemand die übergeile pedalen van Trick al eens gecheckt? Ben er erg benieuwd naar, ook naar de kosten trouwens hahahaha |
|
Dat ziet er flink gelikt uit. Klinkt je snare na de verbouwing al wat beter, Snaack? Back to the Baumstrunk |
|
Ah, valt nog mee, voor een single dan. $300! Als iemand weet waar je ze kan uitproberen.. Heb geen idee of er een Trick importeur in NL zit. Enne: JA, KARISTUS! Die snare klinkt nu echt geweldig!!! |
|
Nou, iedereen met al die praatjes hier, leer eerst maar es drummen!! Deze dude laat wel ff zien hoe het écht moet!! : http://www.youtube.com/watch?v=FdrMNlsxPsM&search=%26quot%3Bat%20the%20gates%26quot%3B |
|
quote: Whaha, het lijkt me wel UBER-vet om als true-e DM band het podium op te gaan, en voor de drummer alleen een stoel met zo'n ding erop.. En dan zo strak drummen dat iedereen met zijn oren staat te klapperen En helikopteren natuurlijk Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ja man.. beetje rotte tomaten happen enzo kheb zelf ook nog zo'n ding gehad. En snoeihard door 120 watt speakers op je kamertje raggen kansloos drummen gheghe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-03-2006 18:53] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |