![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Duss derek uit hate eternal. Beetje jammer ![]() ![]() |
|
ben benieuwd voor hoe lang hij eruit is... ![]() |
|
En gelijk heeft 'ie, hoewel het voor de band opzich natuurlijk wel jammer is. ![]() |
|
quote: Nope, niet bekend met de DVD, maar net wel gelezen dat hij de vervanger is van Roddy op de Hate Eternal tour... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Nou ik ben benieuwd of die gast dat kan spelen ![]() ![]() |
|
zal wel een tikkie langzamer zijn maar komt vast nog wel goed uit de verf ![]() |
|
quote: Eh, jammer dat het linkje nu niet werkt. Ik heb van de week trouwens een endorsement met Axis gescoord (Axis A2 twin, longboards). Niet dat ik bijzonder veel korting krijg, maar toch... Eindelijk van het probleem af van enkele bassdrums bij optredens.... Aleen jammer dat ik nog even moet wachten totdat ik hem binnen heb. ![]() lampje ![]() |
|
quote: Das dom zeg.. Goed: hier Lijkt me een kruising tussen een Speedking en een Axis.. Direct drive met drukveer. Ben erg benieuwd hoe dat speelt!! quote: Netjes!!! Congrats! ![]() ![]() |
|
drummerts, roel van inhume heeft zijn eigen online shop geopend. vellen,stokken pedalen bekkens noem maar op. ook axis. En 9 van de 10 keer ook nog goedkoper. Even checken.. http://www.music-tech.nl [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 31-03-2006 17:37] ![]() |
|
Ik probeer mijn spullen toch liever dan dat ik ze zo via internet bestel. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. ![]() |
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=3033616 Marco Pitruzzella. Speelde vorig jaar drums bij Vital remains, tijdens de tour. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Dat jochie van 19? Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. ![]() |
|
quote: 20 inmiddels. Ja klopt ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ziekelijke techniek dat manneke.. Die filmpjes van Vornagar (ofzo) circuleren al een tijdje op het net. Indrukwekkend! ![]() ![]() |
|
quote: Ja geweldig zulke drummers. Zijn wel meer van die geweldige drummers. Dit gastje is nog maar 20, zou hij nog beter kunnen worden? Kan bijna niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Tuurlijk! Hij speelt zo te zien niet alleen metal ![]() ![]() |
|
quote: Hij heeft van die maffe truukjes. Dat supersnelle trommelen op zijn snare ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
*sgoppp* Ok, de kogel is door de kerk.. Ik was van plan een nieuw "top" drumstel te kopen, maar na vele overwegingen heb ik besloten daarvan af te zien en te gaan inventariseren hoe ik met wat hardware en software een uberdik live geluid kan maken.. De kit die ik wilde hebben kost 4500 euro.. Nadelen: * ik ben para als er andere drummers over moeten spelen * ondanks de kwaliteit van mijn kit is mijn zaalgeluid alsnog afhankelijk van de FOH technicus * ergo, ik heb eigenlijk alleen in de studio echt plezier van zo'n kit Dus, ik dacht, voor een stuk lager bedrag ga ik voor het volgende: * middenklasse drumstel * triggers * trigger --> MIDI converter * cpu in rack met bijv. DFHS * evt. externe DSP/ geluidskaart Voordelen: * Nico is niet para als een houthakker over zijn niet al te dure kit moet spelen * altijd mijn eigen sound, FOH technicus krijgt mijn steromix binnen * eindelijk complete drummix over monitors van mezelf en andere bandleden * geen gezeik met stemmen * kan door een sequence aan te zetten de FOH-mix horen En, als ik over een andere kit moet spelen neem ik mijn rack mee, triggers erop, klaar. Wat vragen: * alternatieven set-ups? Trigger2MIDI + sampler ipv CPU in een rack met DFHS? * andere drumlibraries die VET klinken? Ik overweeg trouwens ook die kit toys bekkenpads te gaan gebruiken dan.. ![]() |
|
Ga je alles triggeren? ![]() |
|
quote: Hmmm... Talley is een geweldige drummer hoor, maar hij heeft nooit op een Suffocation album gespeeld. Volgens mij heeft hij wel met hen getourd, maar dat is dan ook alles. ![]() |
|
Yeap. Althans, dat is het plan. Ook de bekkens, mits ik betaalbare pads die ik kan choken kan vinden. ![]() |
|
quote: Is dat dan niet een beetje zonde? Dan kan je net zo goed de eerste beste beginnerskit kopen als je toch gaat triggeren. Of mis ik ergens een diepliggende gedachte erachter? ![]() |
|
quote: Ja maar, er zit toch wel een verschil in degelijkheid, looks en spelgevoel tussen een beginnerskit en een middenklasse kit. Ook de beschikbare maten verschillen, en ik wil jazzmaten wat je bij goedkope series niet ziet. Lekkere ondiepe ketels dus, speelt heerlijk! Ik hou van lowriders ![]() ![]() |
|
Op die fiets. En kleinere ketels zijn gaaf, want, jawel, die heb ik ook! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |