|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zeker! Ik heb em ook, gewoon nog de standaard vellen(ik ga er binnenkort doorheen ben ik bang...). Ik gebruik hem af en toe ook gewoon op dof, ook mooi! Rimshots a la reggae kan ook mooi. |
|
Kzit hier met de drumeditor van Cubase te klooien, ook leuk |
|
quote: Sja, "geld moet rollen" zeg ik dan maar quote: Haha Ik heb ook nog een Rockstar snare liggen trouwens. Idd opspannen tot het vel bijna springt en *stuiter* knallen maar. Maar goed, volgens "kenners" is die hoerige snare van mij de beste snare die Pearl ooit gebouwd heeft. O.a. volgens Gert van Lignum drums en een Pearl verzamelaar, alwaar ik info heb ingewonnen voordat ik de snare kocht. Dus, dat ding moet gewoon modderfokking vet kunnen klinken, daarom blijf ik er geld in steken. Als het niet lukt is er vast een freak die hem van me over wil nemen. |
|
|
|
Lijkt het zo, of zitten die kicks helemaal vol? En zo ja, komt er nog wel geluid uit? Touché, pussycat! |
|
quote: Is die snare niet gewoon toevallig gaar door een productie foutje? Of heb je er meerdere getest? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
san miguel : vet!! en 2 hihatjes |
|
quote: 2e hands gekocht. Volgens mij wordt deze snare al een tijdje niet meer nieuw gemaakt. (dacht dat ze van 1996-1998 gebouwd zijn.) *g00gle* Fuck, kan ik die snare nergens vinden op het web.. En het Pearl forum is down.. Ik ga er sowieso mee naar een customshop om er een mijnheer die zelf schitterende snares bouwt naar te laten kijken om een diagnose te laten stellen. |
|
quote: Scherp hoor, voor een gitarist |
|
quote:Aha, hopen dat dat wat oplevert dan! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:tegenwoordig ook 2 china's en evt zelfs 2 rides! |
|
quote:Cool! Ku'j leuke dingen mee Toch geen extra drummer dr bij achter he? @Snaack : hehehe yeah dat interesseert me enorm |
|
[quote]Op 19 december 2005 10:02 schreef FRNK het volgende: Cool! Ku'j leuke dingen mee Toch geen extra drummer dr bij achter he? Ik heb vijf china's, dus heel wat plaats voor meerdere drummers maar vooral voor roadies... |
|
quote:Die mogen zeker gezellig bij je op schoot komen zitten |
|
quote: Even laten zien wat ik wel niet met stokken kan... |
|
quote:voor straf in de kont neukn was het? |
|
quote: Alleen bij roadies die ,'n drumstel verkeert opzetten ja. Misschien een keer een advertentie zetten ivm roadie/groupie (v) gevraagd, die.... |
|
Misschien wil Davinia wel.. |
|
quote: Jij hebt enigzins preverse fantasiën Herr. Schiphorst. |
|
quote: Cool drumstel |
|
En jawel, een koebel! |
|
I've got a fever... And the only prescription is.. More Cowbell!!! Vette kit hoor... En dat verhaal van roadies die kits verkeerd opzetten kan ik me wel iets bij voorstellen.. Zit met mijn bandje nu in het stadium 'bandmarathons en open podia' zegmaar enzo, waardoor je dus 9 van de 10 x op andermans kit speelt.. Dan draaien je toms met elke slag naar buiten (handig!), dan heb je ineens brakke boomstands die na 2x rossen in elkaar zakken tot 40 cm hoogte, dan stuitert je bassdrum weer eens het hele podium over... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Hahaha!hij ziet m nog liggen ook! |
|
Dat ziet er uit als zo'n kloterig, verend drumpodium. Lekker zitten stuiteren daar, of viel het mee? Touché, pussycat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |