![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() Je hoeft niet jaloers te zijn hoor, ooit op een dag behaal jij mischien wel hetzelfde hoge niveau van metalheid ![]() (en zo cheap was die crash niet ![]() ![]() kwaliteit > kwantiteit ![]() |
|
quote: Bestickered. ![]() |
|
quote: Hehe, ik heb anders net m'n 2e bassdrum de deur uitgedaan, en m'n twinpedaal volgt hopelijk over niet al te lange tijd. Voor bepaalde stukken kan ik er nu nog niet omheen, maar ik ben hard op weg. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Woei, ik heb me dit weekend maar eens een Roland TD-3K aangeschaft.. Werd er zo ziek van dat mn drumstel in de oefenruimte stond en ik dus nauwelijks kon oefenen dat ik me dit beestje maar heb aangeschaft.. Heerschend zeg!! Interne geluiden zijn al zwaar goed, laat staan als ik hem binnenkort via MIDI aan Drumkit From Hell ga hangen.. Echt een topdingetje!! ![]() Alleen dan wel met een stoere Tama Iron Cobra twinpedal, en een extra crash.. Heerschen maar! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: hmm ben niet zown elec. drumstel fan, maar ze hebben zeker hun voordelen. Ziet er goed uit, dat is de Vdrum Pro na toch de beste Roland? ![]() kwaliteit > kwantiteit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik vind een twin vaak juist lekkerder spelen. En het scheelt ook een hoop ruimte in de auto... Maar twee bassdrummen ziet er zeker cool uit. Ook met één enkel tom erboven (dan moet het wel een lompe zijn IMO). 1 bassdrum en twee toms erop vindt ik trouwens niets. óf 1 tom erop, of twee toms op een statief (zeg maar als een dubbele bassdrumopstelling, maar dan zonder de tweede bassdrum). 3 toms met 1 bassdrum vind ik ook niet metal. lampje ![]() |
|
quote: Sodeju! ![]() ![]() Maarruh, een Rockstar 22"*20" bass, dat kan niet. Die worden alleen in 22" * 16" gemaakt voor zover ik weet. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-11-2006 23:21] ![]() |
|
quote: Een twin lekkerder? Misschien ligt het aan de verbindingsas van mijn IC die weer tamelijk rot begint te worden maar ik vind het slave pedaal echt köt spelen. quote: Juist! En het speeelt ook gewoon köt, 2 toms op je bass, vind ik dan. Dan liever die 2 toms verder naar links zodat je je ride lekker dichtbij kunt hangen. quote: Niet metal nee maar als het kleine maatjes zijn vind ik het wel wat. Met onze releaseparty speelde ik op een Ludwig jazz kitje, 20*16 bass, 8*7 tom, 10*8 tom, 12*9 tom en een 14*11 floor. Heerlijk compact en toch veel tommetjes. Toffe kit om over te spelen! ![]() ![]() |
|
juist ja precies wat ik heb. Ik heb alleen wel 2 bassdrums. Ik heb dan wel mijn 10" tom precies voor mijn snare, zodat ik links meer ruimte heb voor een extra hi-hat ![]() ![]() |
|
quote: Klopt, alleen begin jaren 90 werden die maten echt gebruikt/gemaakt bij tama. (En nu ook weer bij de superstar series (mooie doorlopende spanblokken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door yelmer op 27-11-2006 11:14] ![]() |
|
Iemand die verstand heeft van Funk ritmes? Ik moet namelijk een funk nummer schrijven en ik heb niet zo heel veel verstand van drumlijnen die daar bij horen? Misschien dat je een paar kunt noteren en dan ga ik daar wel verder mee ouwehoeren, hehe. ![]() |
|
Sja.. Das een breed begrip natuurlijk. Je kan wel stellen dat funky drummen gekenmerkt wordt door het veelvuldig gebruik van ghostnotes. Lineaire funkritmes grooven helemaal als een tiet. ![]() |
|
Je kunt ook stellen dat veel drummers als ze proberen funk te drummen, gigantisch met ghostnotes gaan zitten pielen, waardoor de eigenlijk funkgroove ver te zoeken is. ![]() In funk is de snare beat is vaak heel duidelijk en ultrastrak op de 2 en 4. De bassdrum volgt de baslijn, en hiervan worden de accenten júist vaak verschoven. Als de baslijn funky is, dan hoeft de drums echt geen noten te poepen. Ik heb laatst een vette groove uitgeschreven, maar online zetten lukt ff niet. Stuur maar even een mailtje oid. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Of ff rick latham advanced funk studies aanschaffen ![]() |
|
![]() |
|
Ik kende ze al. Nog niet uitgeprobeerd btw, er is voor zover ik weet geen NL importeur helaasch. quote: ![]() |
|
Die zien er inderdaad wel erg mooi uit! Alleen jammer dat het geen longboards zijn.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Inmiddels heeft Trick ook een Bigfoot versie van de Pro-V op de markt. Die is alleen nog wel net iets korter dan de Longboards van Axis. Touché, pussycat! ![]() |
|
Wat is dan precies (het principe van die) longboards? ![]() |
|
![]() tadaaaa ze zijn langer ![]() ![]() |
|
dat trick pedaal ziet er idd erg vet uit. ben wel eens benieuwd hoe die spelen. in nederland zit idd geen dealer maar wel in duitsland. maar zoals verwacht is de prijs echt om te huilen ![]() http://www.ppc-music.de/exec/detail~0051587.html als je m in amerika besteld kost ie $699 (twinpedaal) komt nog verzend en invoerkosten bij..... zou je rond de 650 euro kosten ongeveer. dus niet echt rendabel om uit amerika te laten komen. in frankrijk is ie 850 euro ![]() toch maar eerst ff een keer op zien te spelen. wel een berg geld om te gokken of het wat is [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 30-11-2006 19:59] ![]() |
|
eej adhd ik had je nog gemaild over in-ear. Niks meer over gehoord? ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |