|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Of dick visser de importeur mailen. |
|
Ja, kan ook, maar ik ken iemand anders die daar zijn pedaal besteld had en vervolgens heel lang moest wachten, terwijl ik mijn pedaal na een week of drie al binnen had. Bovendien zijn ze daar een stuk duurder dan wanneer je ze direkt uit Amerika besteld. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Tsja hoe zit het dan met garantie enz. aangezien de kans nogal groot is dat het kapot gaat, tenminste als je een dubbele koopt. |
|
ik heb mijn axis bij www.midwestpercussion.com besteld destijds. scheelt echt een hele berg geld met die dick misser. wat een prutser is dat zeg. ik zit erover te denken om het pedaal weer op te ruimen. krijg het niet voor elkaar die longboards.. |
|
quote: Als je een probleem met het pedaal krijgt kan Dick Visser ook niet zo heel veel voor je doen, je moet toch uiteindelijk contact met de fabriek opnemen... (wat overigens erg behulpzame mensen zijn). Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
idd bij de fabriek zijn ze echt bereid om je te helpen. ze staan echt garant voor hun produkt en zullen je zeker zo snel mogelijk helpen |
|
quote: Ik heb hem bij amazon besteld, maar ik heb het ook wel in muziek(instrumenten)-winkels zien liggen. quote: Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Heb je voorbeelden van patterns ofzo?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Links of rechts? Ik ben er achter aan geweest maar vind 800( !) euro echt te veel. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik het niet via die meneer die hierboven genoemd word heb geprobeerd maar via de lokale drum shop. ( www.drumspullen.nl) Hij zal het wel bij hem geprobeerd hebben waardoor er te veel mensen aan moeten verdienen. Wat kosten ze als je ze rechtstreeks haalt? |
|
ik heb de axis a longboards twin in het zwart rechts. ik heb er met verzendkosten en invoerrechten 630 euro voor betaald. ligt er natuurlijk wel heel erg aan hoe de dollar staat. en idd 795 euro ofzo kost ie hier. dat is een hele smak geld. ik zag dat de link niet werkte die ik gepost heb maar dat is de site. [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 30-10-2006 20:40] |
|
quote: Als je ze gaat verkopen mag je mij wel ff mailen |
|
quote: Ik weet niet hoe ver jij bent, maar is dat niet meteen een stuk moeilijker dan Rick Latham? quote: Ik heb nog een keertje een zaal vol muziekschoolpubliek platgespeeld met een samentrekking van de eerste twee drumsolo's die achterin staan. Memories, memories... |
|
quote: Geen idee, we zullen zien. Sowieso lijkt het me een leuk boek, of ik het nou kan of niet. In ieder geval staat er vast wel wat bruikbaars in. En anders laat ik 'm toch nog een tijdje opzij liggen? zo kan ie wel weer |
|
quote: als het zo ver is ben je de eerste die het hoort |
|
quote: |
|
ik trapte die tussenstang binnen een paar maanden aan gort.. sindsdien gebruik ik m als twee separate pedalen... herstel: gebruikte [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 31-10-2006 18:58] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Dat kon ik toen nog niet want toen had ik maar 1 bassdrum |
|
Iets anders; Ik ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik keurig mijn noten in kan voeren en dat keurig uit kan printen, heeft iemand toevallig zoiets staan? Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Ik heb weleens Sybelius gebruikt, ik weet niet of dat ook voor drum-notenschrift geschikt is (denk het wel, eigenlijk). Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ha, ik ben al lang op zoek naar een fatsoenlijk transcriptie programma voor drums. Sybelius vind ik te duur (700 eurro geloof ik ).. Als iemand een leuk freeware ding weet hou ik me aanbevolen Nu schrijf ik dingen old school style uit. Met de hand ja. Pen en papier. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 10-11-2006 13:00] |
|
Volgens mij was er een programma genaamd Magic Notation, stond ooit in het feedback krantje, voor nog geen 10 pleuro volgens mij. Maar ik weet niet of die drum schrift aankan. |
|
kweenie of het de officiele notatie gebruikt, maar GuitarPro kan ook drumpartijen op papier zetten (is wel niet het meest ideale, maar die is overal opt internet wel te vinden voor een goede prijs (aka €0,- )). €700,- lijkt me wat veel Nadeel van GuitarPro is dat, zoals de naam al zegt, het toch wel wat gitaar gerricht is. En het is wat beperkt: srry van de gruwelijke spam... kwaliteit > kwantiteit |
|
Er zit een koebel bij... |
|
quote: Magic Notation + Google = http://www.musicaleditor.com/index.php?name=products ziet er wel oke uit.. heb nog niet gevonden of je er drums mee kan schrijven. kwaliteit > kwantiteit |
|
@Snaack. Ik heb ook jarenlang gezocht naar een geschikt notatieproggie. Heb er verscheidene geprobeerd, maar kon er maar niet aan wennen. Als ik een raar symbooltje wil toevoegen, kan dat niet... of het kan wel maar het duurt een half uur. Zo'n hele notenbalk vind ik vaak ook maar onoverzichtelijk, de nootjes te dun, etc. Ik heb nu zelf een simpele BMP file gemaakt waarmee ik door nootjes/rusten/tekens te copy/pasten heel snel en gemakkelijk en vooral super-custom m'n ritmes kan uitschrijven. Ik zal zo es een voorbeeldje posten! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |