|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe nee je zei het niet nee, maar je gebaarde en keek enorm zielig hehe. Het was zeker wel grappig, al die lui op het podium en de apparatuur die bijna omflikkerde door het gehos En ja ach, Nijmegen.. Arnhem.. je komt wel eens mensen tegen met bekende koppen |
|
quote: Mijn standaard hoofd? Erg hè? |
|
quote: Ahja al met al gezellig feestje zo Oja sorry nog aan degene wiens polshaar ik onvrijwillig epileerde met het bandje omdoen. Volgende keer toch echt je pols van te voren harsen hoor [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-09-2005 14:46] |
|
quote: Vorig jaar. Auw. Maarem... Behind Schaep. Links dus. [edit; rechts zelfs. 8)] [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 05-09-2005 15:28] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
hehe, nog geen fotos van mij gezien gelukkig [Dit bericht is gewijzigd door grimbert op 05-09-2005 17:19] De heerschappij, dat ben jij! |
|
dat moet je dus niet zeggen mensen hier kennende... Suck my piss |
|
ik weet wel dat er een filmpje gemaakt is... maar gelukkig weet ze niet hoe ze 'm op de pc krijgt De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Ehm, dat je wat langer op het festival terrein mag en dat er wat langer koud bier te halen is? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Daar drinken we op! (Zo laat mogelijk, natuurlijk.) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik help haar wel even Bruce Banner |
|
quote: jij zit toch in duitsland en gelukkig ben je een n00b De heerschappij, dat ben jij! |
|
Check al die zatlappen, en nog een met een malienkorf, meesterlijk. |
|
quote: Ja, we moesten wel langer blijven, jij en ik. Dat gelijk spel was een goed voorstel van je, anders hadden we nu nog bij het vuur staan zuipen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: En Erik is ook veilig thuis gekomen trouwens. Beetje teleurstelling voor hem. Het eerste festival dit jaar waar hij niet heeft kunnen scoren, en geloof mij: hij heeft pogingen genoeg gedaan en even zoveel blauwtjes gelopen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Minpuntje: Wij mochten om 1 uur nog niet naar binnen (was ook al aangegeven dat de camping pas om 3 uur open was maar goed ) |
|
quote:Sfeertje, of niet dan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Had nog best gezellig kunnen worden. Doen we nog wel een keertje overnieuw. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Heb de hele dag water gedronken alleen 1 pilsje gedronken tijdens het gesprek met Grey en toen weer aan het water.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: De teddy. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Pizza, pizza, ooh pizza Pizza, pizza Effe wachte, pizza Lalalala lalalala Lalalalalalalalala |
|
Spermarcel? Wat een naam. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jawel hoor, het mocht wel.. maar jullie waren te lui om te helpen. |
|
quote: Jeetje hee, heb jou ook gemist zeg.. geen dinges gezien en wat heb je nu gedronken, wij hadden geen chocolademelk |
|
quote: hmmm, ik viel toch wel op in m'n dinges ik heb maar sprite gedronken... De heerschappij, dat ben jij! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |