|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: haha, Alex en Nikki volgens mij lag ik daar niet ver van verwijdert toen De heerschappij, dat ben jij! |
|
@BringerOfLight : Ik heb anders nog wel die foto's van je ter compensatie.. posten? Oh ja, occultfest was gaaf! Erg gezellig en erg toffe lui allemaal Volgende morgen lekker samen broodjes smeren enzo haha, nice [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-09-2005 13:53] |
|
quote: Dus toch adultfest Zal wel aan het weer hebben gelegen hahaa. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-09-2005 13:54] |
|
@FRNK: Neu doe maar niet. Die ene = al erg genoeg Was wel erg gezellie afgelopen zaterdag. Het zag er allemaal nog beter uit dan het jaar ervoor (en daarvoor). Top! volgend jaar weer! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Volgend jaar jij ook gewooooon kamperen hoor! En.. vertel.. jij ook iemand gevonden op Occultfest Jeroenske? |
|
quote: Nee het is weergewoon Jeroen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: |
|
quote: Vrouwen die uit de kleren gaan bij concerten is wel zo ordinair en cliché. Nee, doe dan deze scenes maar Overigens, geweldig festival gehad en best lekker gespeeld nog afgelopen zaterdag! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: wordt vanzelf , You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Hahahahaha |
|
quote: Krijg ineenkeer weer een visioen van Waldrock op m'n net vlies |
|
quote: He bringerOfLight je bedoeld deze [/quote] |
|
God i hate you You can either agree with me, or be wrong. |
|
|
|
quote: Hij kijkt een beetje verschrikt.. awww |
|
AAAHH MAN! One day you're all gonna pay! (me with beer ) dank voor de aandacht opeens, wordt er helemaal warm van...... You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ja hoor Jeroenske, is goed hoor.. |
|
quote: Ik zei het toch. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hehe das waar, niet gedacht dat het op foto zou staan |
|
Ik heb Dennis nog gevraagd of hij een foto IN de bewegende tent wou maken. Maar hij besloot op het laatste moment het hier maar te doen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Adultfest hahahaha wie is met wie de koffer in gedoken |
|
quote: Jammer, had het eff aan mij gevraagd, had je daar best mee willen helpen hoor. |
|
quote: Aardig wat lui 'gezellig' zien doen.. en nee geen namen.. In de greppel, tegen het hek, op de parkeerplaats, in de tent, half buiten de tent. Best lachen, beetje ronde lopen met zaklamp mee hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-09-2005 15:26] |
|
hahahaha met een maand of 5 wordt het toch zichtbaar |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |