|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
kwam ik even zonder zonnebril te zitten.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
LOL, die heeft mijn zonnebril ook nog op gehad... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Ey! Dus jij was dat! |
|
quote: En Lord Ruftlucht |
|
quote:Dat soort mensen vind ik echt zulke enorme sukkels ... |
|
quote:Nog thanx voort biertje hey Khad eerst nie es door dat jij dat was haha.. meer van 'huh, oke.. " [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-09-2005 22:39] |
|
quote:ONI |
|
Close-up met Krisz (Izegrim): “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
IK HAAT MIJN SMOEL!!1 @frnk; ja dat was ik! hahaha @Ouwe; ik heb je niet zien lopen...maar had Kaamos-kaamos wel bij me!! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 04-09-2005 23:02] Suck my piss |
|
quote: Wow inderdaad erg close,nice picture SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
quote: Krisz met het verkeerde been uit bed gestapt? Brrrr, die kom ik niet graag in een donker steegje tegen hoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik zou de foto op een iets kleiner formaat online zetten.. nu is de foto zo groot dat de gebruikte digitale zoom ook goed zichtbaar is, iets wat nog enigszins verhuld kan worden door hem iets kleiner te plaatsen. |
|
quote: hehe damn, ik was er niet nee... was eerst wel de bedoeling maar er kwam wat tussen hellaas |
|
quote: Pfff....Marloes Ik zou met haar wel eens een willen drinken Pfff....Kristien Hi there Hey du Sabine,was ist loss? Dit was alvast een voorproefje. "Binnenkort" zijn er meer foto's te zien op de Occultfestsite. That's all for now SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
quote: Ik gebruik ImageShack....maar weet je ook een site waar je ze op een snelle manier kunt verkleinen en dan online zetten? SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
quote: Verkleinen doe je toch gewoon met fotosjop? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
oja de bands hehe desaster heerste en accelerate was gaaf. de rest boeide me weinig maar dat had ik al verwacht. klwam verder nog voor pulverizer maar toen zaten we in hoogeveen een snackbar te plunderen en boodschappen doen voor de ochtend erna. en een ijsje gegeten natuurlijk Je moeder. |
|
quote: Mayo dolenthousiast aan het filmen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Nope? Ik heb nog een computer uit het jaar NUL. Photoshop loopt hierdoor niet vlot. Ik verklein ze morgen wel op m'n broertje z'n compie...zit wel een programma op van Fuji om ze te verkleinen. SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
quote: Haha nee, zag wel dat er foto's werden gemaakt.. mooi de andere kant opkijken haha. |
|
quote: Zucht...Zillah!!! [Dit bericht is gewijzigd door MetalFroggy op 04-09-2005 23:57] SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MetalFroggy op 04-09-2005 23:57] SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
:D Je moeder. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |