|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ghehehe, laat maar Yeah, zo even wat eten. Trouwens, de MeppelMac in de middag is best onbegrijpbaar zo na Occultfest |
|
@ Mayo, Hoezo onbegrijpbaar? ------------------------------------------- l1l1th deel I [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-09-2005 20:46] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
FRNK en Doomy! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-09-2005 20:45] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ook maar wat foto's [Dit bericht is gewijzigd door H-K op 04-09-2005 20:48] Life doesn't get much better than this! |
|
Twee schattige studentjes. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
die owned bij booze ik heb zijn kameraad SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: ik zie een stukje van mij hoofd [Dit bericht is gewijzigd door grimbert op 04-09-2005 20:51] De heerschappij, dat ben jij! |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
------------------------------------------ Mayo! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-09-2005 20:55] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Later op de dag blijkt vaak wel meer meisje. Dat wij elkaar al kenden bijvoorbeeld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: quote: Mooie meid is dat! [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 04-09-2005 21:12] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 04-09-2005 21:12] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ha! Mevrouw Lensdop! Mooie foto's gemaakt met je nieuwe toestel en je geleende lens? Aaargh, a.k.a. Mevrouw Reddende Engel. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: En Lord Ruftlucht en rechts Sargantanas. |
|
Mislukt maar toch cool: De dames Izegrim aan het headbangen. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Hahahahaha! Thanks nog voor lensdop, gheghe! Overdag wel ok foto's geloof ik, ik heb nog niet eens tijd gehad om ze allemaal te bekijken eigenlijk. Dinsdag is de bestelde lens eindelijk binnen, dus vanaf donderdag kan ik er tegenaan in de Goudvishal (beetje zure zaal om te beginnen, maargoed.. we'll see) "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
komen er nog foto's op de occultfest site ofzo? |
|
quote: Hey, een kuif! |
|
quote: Was jij dat? Ik hoorde iemand iets over de camping schreeuwen over kisten en dat ze weg waren enzo. Moet 's ochtends geweest zijn...weet het niet meer zo goed Hatsjikidee! |
|
quote: Beetje zuur? Understatement. Ach, met wat geluk neemt Detonation nog wat eigen lampjes mee en iig een eigen lichtman die het wel snapt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zou best kunnen. Maar ik was ergens in een andere tent in slaap gevallen en toen heb ik blijkbaar mijn kisten uit gedaan, eenmaal ik doorhad dat ik ergens anders sliep ben ik naar mijn eigen tent gestrompeld. En toen werd ik een uurtje later weer wakker en toen was ik ze dus kwijt. |
|
quote: Glenn!!! (geen ZM-er, maar desondanks bekend/ berucht) edit: note hoe deze meneer zijn biertje al bewusteloss wezende nog weet vast te houden... [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 04-09-2005 22:05] Hatsjikidee! |
|
quote: Holy shit, ben net terug.. brak als de tering en heb de foto's nog niet mogen ontvangen op schijfje. Over een of twee weken gok ik, tot die tijd moet je het maar doen met de linkjes hier. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |