|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ghehe elke keer als ik iemand een mokkel noem, krijg ik ruzie En jij durft dr zomaar een mokkel te noemen haha. Maar zo te zien verbleef zij illegaal op de camping met dr gele bandje |
|
Ja, die heb ik overduidelijk gezien. We hebben hem nog aangemoedigd. Maarre die foto. Zit hij daar nou werkelijk met zn hand aan haar cupjes? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door grimbert op 06-09-2005 21:31] De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Dat had ik ook al gezien! Disko Disko Partizani |
|
quote: volgens mij wel ja De heerschappij, dat ben jij! |
|
Ieewwwwwwww!!! Hatsjikidee! |
|
quote: Had haar uit de tent gesleurd! Dat had nog wat leuks kunnen worden. Hehe, ik mag t eigenlijk ook niet gezien ik meestal ook klappen krijg. "EEN VROUW OF EEN MEISJE, GEEN MOKKEL". Ach man, een pot nat. Disko Disko Partizani |
|
quote: Hahaha, heh toch. Get a tent! |
|
quote: +1 Disko Disko Partizani |
|
Cod heb je Grey nog gevraagd of hij er ondertussen al over uit was, wat voor cupmaat zij had? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hatsjikidee! |
|
Occultfest.. daar waar zaadjes rijkelijk stromen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ja zij, zodat wij er geen foto's van te zien krijgen en niet misselijk hoeven te worden. Disko Disko Partizani |
|
quote: Nee. Grey nog niet weer gesproken. Disko Disko Partizani |
|
quote: Had het eff gezegd dan.. dan had was ik net zo streng opgetreden als tegen die lui die er met de piszuil vandoor gingen |
|
quote: Piszuil? Hahaha oh ja! Maarrrr... Ik mocht m'n fakkeltje aanhouden! [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 06-09-2005 21:33] Disko Disko Partizani |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 06-09-2005 21:35] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: wie neemt er nou een piszuil mee? De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Haha ja, maar alleen als je het ergens mee kon blussen Prachtig joh, beetje mensen voor de gek houden zo hier en daar. |
|
Ja, die was goed Heerschende actie Mayo! Drie mannen rechtsomkeert met piszuil omdat Mayo het zegt Hatsjikidee! |
|
quote: Oh een aantal mensen, wilden die naast hun tent zetten.. minder ver lopen haha. Maarja kwam er net aanlopen en toen begon er een zo van.. pas op hoor zij is van de organisatie. Eff spelletje meegedaan.. zeg jongemannen, zet die piszuil eens heeeeeel snel terug *streng kijk* |
|
quote: Die... KONT van ALEX... [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 06-09-2005 21:35] Disko Disko Partizani |
|
quote: Haha ja prachtig, ze hebben er het het hele weekend nog over gehad als ik langs liep of in de buurt stond Hup optillen en daar ging die piszuil weer hahaha |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |