|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze heerscht helemaal! Tekst: 100% Terror |
|
Verlepte Theedoek deel I I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee. |
|
quote: Was jij diegene die ondanks het warme weer toch met een sjaal om liep? Doomy! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-09-2005 16:02] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja. Ik loop eigenlijk bijna altijd met een sjaal om. Iets vannem... Rare gewoonte. Hehe. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
De opbouw verliep relaxt, was wel prettig en erg gezellig. Vrijdag meteen al de eerste camping bijna vol, zaterdag over gestapt op een tweede camping. Bizar voor Occultfest, maar wel supergaaf. Luidruchtige nachten op de camping, maar super gezellig beide avonden. Van het geluid heb ik meegekregen dat het hier en daar niet al te best klonk, hadden een verlate start wegens ´stroomuitval´ en een aantal kleinigheden. Bezoekersaantal zag er okee uit, geen idee hoeveel precies. Het weer was prachtig, de grote tent was een fijne schaduwplaats. Op zich weinig van de bands meegekregen, ondanks mijn oordoppen alsnog harstikke doof momenteel. Leuk om te zien hoe enthousiast de meeste bands waren en hoe het publiek op de bands reageerden. Al met al een vermoeiend weekend maar erg leuk gehad. |
|
Mooi weer, lekker biertje, slecht geluid en de bands waren beneden de maat, Toxocara en Izegrim waren daarentegen prima te verteren. Iets meer afwisseling zou geen kwaad kunnen |
|
vond Screamin Daemon en Pulverizer tof |
|
quote: Je had Love Bite en Annatar bijvoorbeeld. Twee bands die totaal verschillend zijn. Hoeveel afwisseling wil je nog meer? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-09-2005 17:03] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja,ik vind Occultfest donders veel afwisseling hebben, en ik heb genoten van See My Solution (jezus, die gozer ging voor de volle marathon), Holy Moses, Pulverizer (van een afstandje, dat wel) en Slechtvalk vond ik ook gaaf. Oja, Screamin Daemon ook. |
|
quote: Ja, maar dat waren kutbands |
|
PWNED Jammer dat hij wazig is. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Jij bent ook gesignaleerd en vastgelegd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
thats me.... Schaep en de immer vrolijke Skully SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Klopt door jouw nog wel .... , ben ik toch nog intressant genoeg om op te foto te knippen ja .. hahaha..de eer de eer... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Het was zeer gaaf. Izegrim was voor mij de band van de dag. O ja, je kisten kwijt zin is niet fijn. |
|
de immer intelligent kijkende zillah Onbekende + Mutilator SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Die neger met zn billen bloot is Marcel, de drummer van Scheldgeweld...,ja,die was best ver heen...en hij is zn Mooi was die tijd cd kwijt, iemand em misschien gezien? (Het is namelijk heel erg voor em, thuis luisterde hij die cd elke dag!) |
|
Die gast bij Mutilator, is dat niet een gast van Ancient Rites? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Geniale gast, hahaha. Nog ff wachtuhh.... |
|
quote: Wat staat die gast daar op de achtergrond te doen? quote: Maffe foto Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ja, klopt Bruce Banner |
|
quote: He, daarachter... M'n oogcontactbuddy. Mooie jongen was dat ja. quote: Hahaha, duude! Die gast was te grappig. Zat jij daar ook ergens in die verneukte tent? Wij zaten daar vlakbij met die oranje tent. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Die hebben ze ook weggeflikkerd, aangezien er volgens marcel iemand in gescheten had. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |