|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, return of the zombie! Ik zou bijna medelijden met hem hebben toen (bijna ) Life doesn't get much better than this! |
|
hehe jep, goeie foto's! en nu maffen Je moeder. |
|
Goed idee, morgen om 13.30 alweer college's! kan wel wat slaap gebruiken Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Hahaha, my first festival Meteen het juiste ritme te pakken hahahah. Leuke foto's Jaap. |
|
Hehe, grappig dat je op welke foto's die ook gepost worden altijd hordes bekenden ziet. Kleinschalige festivallen for teh win! Life doesn't get much better than this! |
|
Zo dat wads zeer gezellig! Onderweg naar huis in Arnhem uitgestapt en meteen even naar de GVH gegaan. Ben enorm brak van het weekend, leuke bands gezien, regelmatig kut geluid (daar was Holy Moses het volgens mij wel mee eens hehe). Nog een bebloed gezicht over gehouden van Love Bite, en nekpijn uiteraard Volgend jaar zeker weer. |
|
quote: Haha gave foto ja, de vang actie van David met zijn sprong over het hek heen. Wat een timing Maarre is goed hoor, zie de foto's vanzelf wel. Bedankt dat je foto's wilde komen maken |
|
Het was zeker erg gezellig maar toch moet ik zeggen dat het vorig jaar qua organisatie zo ongeveer 250 keer beter geregeld was |
|
quote: Erg weinig rotte koppen trouwens? Misschien niet vergelijken met mezelf. |
|
quote: Mail anders even je verbeterpunten naar promotie(nospam)@occultfest.nl wie weet kunnen we er wat mee. |
|
Wat was er nou precies mis met de organisatie? * Geen onnodig oponthoud aan de ingang. * Camping direct naast het terrein. * Niet achterlijk druk waardoor het mogelijk was binnen een normale tijd een biertje en / of vreten te halen. * Een nette prijs voor eerder genoemde versnaperingen. * Voor mensen die dat willen zelfs veggie voer. * Netjes ontbijt en koffie / vruchtensap / zuivel de volgende ochtend. * Een aantal zeer aardige bands. * Veel leuke mensen. * Geen ernstig gezeur over camera's * Zelfs even voor het hek voor foto's zonder speciaal bandje was na even netjes vragen wel even te regelen. (Geen gebruik van gemaakt ivm drank waar teveel tijd in ging zitten, maar toch mijn dank in de richting van de vrijwilligers) Wat zoek je nog meer op een gemiddeld festival / feestje? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-09-2005 10:57] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik gok dat hij doelt op het backstage gebeuren, ging het een en ander mis bij Toxocara waardoor ze korter moesten spelen dan afgesproken. Maar goed, ben benieuwd.. mail de verbeterpunten maar. |
|
Och, als je een beetje ervaring hebt in de concert / festival wereld neem ik aan dat je weet dat je die onvolkomenheden altijd houdt. Net als dingetjes als geluids installaties die soms net niet helemaal dat doen wat je graag zou willen. Als je dat niet wilt zou je namelijk een Mojo achtig budget moeten hebben en Occult is gewoon een gezellig feestje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tja goed, ik zelf vond het prima gaan. Alleen bij Toxocara liep het even stroef, maar goed.. stukje miscommunicatie tussen de vrijwilligers. Hadden we maar een Mojo achtig budget ja, haha.. Occultfest is mooi kleinschalig en een leuke opstap voor o.a. beginnende bandjes, daarnaast een leuk feestje voor Hoogeveen en omgeving. Wel ontzettend veel leuke reacties gehad van o.a. de bands zelf en vanuit het publiek. Echt super! Ik ben overigens nog steeds brak [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-09-2005 11:19] |
|
Ik wou toch ff zeggen. Het festival is net niet gratis en voor dat beetje geld dat je moest ophoesten (mits je gereserveerd had natuurlijk), was camping en ontbijt inbegrepen. En normaal gesproken wordt dan verdiend op de prijs van comsumpties, maar die prijzen waren ook zeer schappelijk te noemen. Ik vond het op zich al zeer geslaagd, maar bovenstaande in acht genomen, valt er natuurlijk sowieso helemaal niks meer te zeuren. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: tjah voor het misverstand ik as aan het zonnen heb me er wel vermaakt!! |
|
quote: Hey buurman! |
|
quote: Festival was wel gratis mits je gereserveerd had, de camping.. die was dit jaar niet gratis. Men was niet verplicht te blijven kamperen hehe. quote: Al vanaf de vrijdag is het niet, bruune bil'n kweken [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-09-2005 11:53] |
|
quote: Ja ok. Maar voor mij persoonlijk was het lichtelijk noodzakelijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: U heeft mail |
|
quote:Oh dan was jij dat kleine ventje vast, met z'n zwarte haar. Ik zag namelijk iemand op t podium staan met een bebloede bek. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Zou kunnen, ik heb verder niemand anders met bloed op het podium gezien En wie was jij dan? Vorig jaar heb ik je wel gezien, maar dit jaar niet (weet ook niet echt meer hoe je eruit zag ofzo) [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 05-09-2005 14:34] |
|
Te gek, mag ik naast je fietsen? |
|
quote: Oh jij kwam naar me toe al gebaren makend dat je ernstig gewond was Mooie pleisters deelden ze daar bij de ehbo uit zeg, maatje mega |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |