IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Occultfest 2005 deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-09-2005 0:02 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, return of the zombie!

Ik zou bijna medelijden met hem hebben toen (bijna )

Life doesn't get much better than this!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-09-2005 0:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe jep, goeie foto's!

en nu maffen

Je moeder.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-09-2005 0:11 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Goed idee, morgen om 13.30 alweer college's! kan wel wat slaap gebruiken

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2005 0:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Was gaaf.. hier alvast een klein sfeerimpressie (nou ja, klein... ) ..

@Mayo: Zodra ik tijd heb zet ik alles even voor je op cd, low-res en high-res, wordt waarschijnlijk eind deze week , moet nog even wat panorama-pics in elkaar zetten en een en ander bewerken.

---------------------------------------------

PULVERIZER!!!!!!!!!!!! (en de bijbehorende PIT)

ANNATAR!!!!!!!!!!!!!!!

DESASTER!!!!!!!!!!!!!!

SLECHTVALK!!!!!!!!!!!!!

HOLY MOSES!!!!!!!!!!!!!

OCCULTFEST BY NIGHT!!!!!!!!!!!

= Ondergetekende

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-09-2005 0:15]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-09-2005 0:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 0:01 schreef karnivoor het volgende:

:D

Hahaha, my first festival

Meteen het juiste ritme te pakken hahahah. Leuke foto's Jaap.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-09-2005 0:16 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, grappig dat je op welke foto's die ook gepost worden altijd hordes bekenden ziet. Kleinschalige festivallen for teh win!

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 05-09-2005 0:16 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Zo dat wads zeer gezellig! Onderweg naar huis in Arnhem uitgestapt en meteen even naar de GVH gegaan. Ben enorm brak van het weekend, leuke bands gezien, regelmatig kut geluid (daar was Holy Moses het volgens mij wel mee eens hehe). Nog een bebloed gezicht over gehouden van Love Bite, en nekpijn uiteraard
Volgend jaar zeker weer.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-09-2005 0:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 0:14 schreef Valorian het volgende:

Haha gave foto ja, de vang actie van David met zijn sprong over het hek heen. Wat een timing

Maarre is goed hoor, zie de foto's vanzelf wel. Bedankt dat je foto's wilde komen maken

san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 05-09-2005 9:56 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

Het was zeker erg gezellig maar toch moet ik zeggen dat het vorig jaar qua organisatie zo ongeveer 250 keer beter geregeld was

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2005 10:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 15:27 schreef Nix het volgende:

Nogayblackmetal en 7th_fallen_angel.

Erg weinig rotte koppen trouwens? Misschien niet vergelijken met mezelf.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-09-2005 10:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 9:56 schreef san miguel het volgende:
Het was zeker erg gezellig maar toch moet ik zeggen dat het vorig jaar qua organisatie zo ongeveer 250 keer beter geregeld was

Mail anders even je verbeterpunten naar promotie(nospam)@occultfest.nl wie weet kunnen we er wat mee.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-09-2005 10:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wat was er nou precies mis met de organisatie?

* Geen onnodig oponthoud aan de ingang.
* Camping direct naast het terrein.
* Niet achterlijk druk waardoor het mogelijk was binnen een normale tijd een biertje en / of vreten te halen.
* Een nette prijs voor eerder genoemde versnaperingen.
* Voor mensen die dat willen zelfs veggie voer.
* Netjes ontbijt en koffie / vruchtensap / zuivel de volgende ochtend.
* Een aantal zeer aardige bands.
* Veel leuke mensen.
* Geen ernstig gezeur over camera's
* Zelfs even voor het hek voor foto's zonder speciaal bandje was na even netjes vragen wel even te regelen. (Geen gebruik van gemaakt ivm drank waar teveel tijd in ging zitten, maar toch mijn dank in de richting van de vrijwilligers)

Wat zoek je nog meer op een gemiddeld festival / feestje?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-09-2005 10:57]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-09-2005 10:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik gok dat hij doelt op het backstage gebeuren, ging het een en ander mis bij Toxocara waardoor ze korter moesten spelen dan afgesproken. Maar goed, ben benieuwd.. mail de verbeterpunten maar.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-09-2005 11:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Och, als je een beetje ervaring hebt in de concert / festival wereld neem ik aan dat je weet dat je die onvolkomenheden altijd houdt.

Net als dingetjes als geluids installaties die soms net niet helemaal dat doen wat je graag zou willen.

Als je dat niet wilt zou je namelijk een Mojo achtig budget moeten hebben en Occult is gewoon een gezellig feestje.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-09-2005 11:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:03 schreef XXL het volgende:
Och, als je een beetje ervaring hebt in de concert / festival wereld neem ik aan dat je weet dat je die onvolkomenheden altijd houdt.

Net als dingetjes als geluids installaties die soms net niet helemaal dat doen wat je graag zou willen.

Als je dat niet wilt zou je namelijk een Mojo achtig budget moeten hebben en Occult is gewoon een gezellig feestje.

Tja goed, ik zelf vond het prima gaan. Alleen bij Toxocara liep het even stroef, maar goed.. stukje miscommunicatie tussen de vrijwilligers.

Hadden we maar een Mojo achtig budget ja, haha.. Occultfest is mooi kleinschalig en een leuke opstap voor o.a. beginnende bandjes, daarnaast een leuk feestje voor Hoogeveen en omgeving. Wel ontzettend veel leuke reacties gehad van o.a. de bands zelf en vanuit het publiek. Echt super!

Ik ben overigens nog steeds brak

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-09-2005 11:19]

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-09-2005 11:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik wou toch ff zeggen. Het festival is net niet gratis en voor dat beetje geld dat je moest ophoesten (mits je gereserveerd had natuurlijk), was camping en ontbijt inbegrepen.

En normaal gesproken wordt dan verdiend op de prijs van comsumpties, maar die prijzen waren ook zeer schappelijk te noemen.

Ik vond het op zich al zeer geslaagd, maar bovenstaande in acht genomen, valt er natuurlijk sowieso helemaal niks meer te zeuren.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Spermarcel
Inject Me With Aids
Usericon van Spermarcel
Posted 05-09-2005 11:27 by Spermarcel Wijzig reactieProfiel van SpermarcelQuote dit berichthttp://www.scheldgeweld.tk

quote:
Op 4 september 2005 20:53 schreef Smoochy het volgende:

tjah voor het misverstand ik as aan het zonnen heb me er wel vermaakt!!

Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 05-09-2005 11:28 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:27 schreef Spermarcel het volgende:

Hey buurman!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-09-2005 11:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:26 schreef altx het volgende:
Ik wou toch ff zeggen. Het festival is net niet gratis en voor dat beetje geld dat je moest ophoesten (mits je gereserveerd had natuurlijk), was camping en ontbijt inbegrepen.

Festival was wel gratis mits je gereserveerd had, de camping.. die was dit jaar niet gratis. Men was niet verplicht te blijven kamperen hehe.

quote:
Op 5 september 2005 11:27 schreef Spermarcel het volgende:

Al vanaf de vrijdag is het niet, bruune bil'n kweken

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-09-2005 11:53]

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-09-2005 12:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:53 schreef MindlessMayo het volgende:
Festival was wel gratis mits je gereserveerd had, de camping.. die was dit jaar niet gratis. Men was niet verplicht te blijven kamperen hehe.

Ja ok. Maar voor mij persoonlijk was het lichtelijk noodzakelijk...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 05-09-2005 12:52 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

quote:
Op 5 september 2005 10:59 schreef MindlessMayo het volgende:
Ik gok dat hij doelt op het backstage gebeuren, ging het een en ander mis bij Toxocara waardoor ze korter moesten spelen dan afgesproken. Maar goed, ben benieuwd.. mail de verbeterpunten maar.

U heeft mail

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 05-09-2005 13:57 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 5 september 2005 0:16 schreef Meridian het volgende:
Zo dat wads zeer gezellig! Onderweg naar huis in Arnhem uitgestapt en meteen even naar de GVH gegaan. Ben enorm brak van het weekend, leuke bands gezien, regelmatig kut geluid (daar was Holy Moses het volgens mij wel mee eens hehe). Nog een bebloed gezicht over gehouden van Love Bite, en nekpijn uiteraard
Volgend jaar zeker weer.
Oh dan was jij dat kleine ventje vast, met z'n zwarte haar. Ik zag namelijk iemand op t podium staan met een bebloede bek.

Bloodied by the thorns beside the leaves

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 05-09-2005 14:33 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 13:57 schreef CurseOfDeath het volgende:
Oh dan was jij dat kleine ventje vast, met z'n zwarte haar. Ik zag namelijk iemand op t podium staan met een bebloede bek.

Zou kunnen, ik heb verder niemand anders met bloed op het podium gezien
En wie was jij dan? Vorig jaar heb ik je wel gezien, maar dit jaar niet (weet ook niet echt meer hoe je eruit zag ofzo)

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 05-09-2005 14:34]

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-09-2005 14:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Te gek, mag ik naast je fietsen?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-09-2005 14:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 14:33 schreef Meridian het volgende:
Zou kunnen, ik heb verder niemand anders met bloed op het podium gezien

Oh jij kwam naar me toe al gebaren makend dat je ernstig gewond was

Mooie pleisters deelden ze daar bij de ehbo uit zeg, maatje mega

Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com