|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Occultfest Luv Baby.. |
|
condooms ftw!!11 De heerschappij, dat ben jij! |
|
zie je wel we waren wat vergeten |
|
quote: Och, details.. |
|
|
|
Ritmisch bewegende luchtbedden.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hahaha zaaflops zaaflofs zaaflops ga door zaaflops |
|
quote: En de tent maar schudden hahaha, lachen ja.. op zo'n festival camping waar alle tenten ontzettend dicht op mekaar staan. Het lag aan het weer, kan niet anders haha! |
|
was super gezellig occultfest alleen heb ik weinig van de bands gezien.. mn vriend ging er alleen vandoor met mn camera en ik heb allemaal vreemde mensen erop staan http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
quote: lol P.D.N Suck my piss |
|
quote: Hey waar was jij aan het eind van de avond? Alweer druk aan het fietsen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
jaaa man!! heen weg deden we een uur over en terug weg 3 uur Marc had iets teveel gezopen en wou graag naar huis toe , de held http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
Ah, hetzelfde met Dennis. Was ik even blij dat hij ook alleen naar de tent kon. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
tss die mannen ook http://www.datenu.nl/SisterOfMercy ........ A BAND WITH NO TALENT CAN EASILY AMUSE IDIOTS WITH A STUPID PUPPET SHOW!!! |
|
Leuke accessoire... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mooi! Geen stiekume kiekjes van deze dame :D |
|
quote: Zaterdag lag ze met vijf (minderjarige) jongens in die tent heb ik gehoord gezellig hoor! see you at occultfest! |
|
quote: Haha, zaterdag niet veel van meegekregen eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-09-2005 16:25] |
|
|
|
quote: Ach mooi man, enorm gelachen in ieder geval |
|
quote: Ik kende jullie nog van vorig jaar! Toen heb ik jullie met de bagageservice opgehaald. Dit jaar was het ook een strakke actie met de winkelwagen in de taxi! Een van jullie staat volgens mij ook nog in het dagblad van het noorden terwijl hij probeert vier biertjes tegelijk op te drinken! see you at occultfest! |
|
Offtopic: @heavydebby: Je avatar staat op AngelFire en dat werkt niet (die staan geen remote linking toe), met andere woorden jij ziet je avatar misschien wel, maar wij niet (bij jou zit-ie nog in je browser cache). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: hmmm, ik heb je niet eens gezien. De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Dat bedoelt ze... denk ik... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |