|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
BringerOfLight "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ja dat ze m weggooiden heb ik nog gezien vanmorgen. Maare... Jij was er ook dus? Post es een feuteu! @Smoochy; Wat heb je toch een geweldige foto's gemaakt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Hebben jullie trouwens nog genoten van de kinderliedjes? Hehehe. |
|
Ik heb t niet echt meegekregen, ik sliep er doorheen... Marley niet. Hehe. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Veeeeeel bekenden gezien, zelf aan het werk geweest. Het was supergezellig, volgend jaar weer jongens!!!!! |
|
quote: Arme Marcel ja Bleh net 2 uur even bijgeslapen, hoognodig enzo. |
|
Kwellie en FRNK volgens mij. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-09-2005 20:04] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Links Enske Brammie en rechts Frnkie en daar weer naast een Oni [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-09-2005 20:04] |
|
Fuck die heeft ook al Fikse Bierpens ... |
|
quote: Hey, da's Erik Sprooten, die onbekende. Gitarist van Ancient Rites. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Hades/Hagal uut Staphorst. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-09-2005 20:16] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Hagal is de vrouwelijke versie |
|
Hades dus. Ik heb het hem nog wel gevraagd. God, Skully is wel veelvuldig gefotografeerd.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ook ik heb tijden niet geweten wie het nu precies was hoor, maar tegenwoordig weet ik het. |
|
Yay! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Hee, daar mag ik best trots op zijn. Duurde een half jaar voor ik het doorhad hoor. |
|
quote: Oja Cadaveria en Valorian, mijn eeeeeeeuwige dankbaarheid voor het meebrengen van mijn heerschende warme slaapzak. |
|
Yo go girl! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
nou nog een keer maar dan op een layout besparend formaat. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: DAT bedoel ik niet. |
|
Ik had het dan ook alleen maar over het onthouden van de verschillen tussen Hagal en Hades. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dit bleek aan het eind van de dag AngelOfDeath te zijn. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |