|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: hmmm.. ik dacht dat er geen fotos van mij waren... De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Nog een duidelijke.. BETRRRRRAPT!! |
|
quote: Henk de Tank heeft goed zn best gedaan op de foto's, zitten erg gave tussen! |
|
Liggen een innig verliefd koppeltje te genieten van elkaars aandacht.. gaat een of andere kerel foto's lopen maken. Hoe cru. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
|
quote: Tja moeten ze dat maar niet op het veld doen he, men moest ook sfeer foto's maken hahahahaaha |
|
quote: zo erg vind ik het ook niet hoor De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote:Heb je tenminste een mooi aandenken aan een mooi moment!! |
|
quote: Wij ook niet, mooi man.. naast alle blote konten en andere verschijnselen. Adultfest 2005 |
|
quote: De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Haha Bart had een donderse blauwe plek op zn rechter onderarm door die nieuwe gitaar van em. |
|
quote: Hehehehe. PWN3D! Nu hebben we -en- Alex, en Grimbert gezien. Op foto. Hehehe. Disko Disko Partizani |
|
't is wat he De heerschappij, dat ben jij! |
|
He wat heeft die gast een rare bobbel in z'n JURK. En No Gay op de achtergrond met Ronny en Michiel en Elske Fiederelske www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Rare bobbel kan zijn. Was best een mooie jongen, meen ik me te herrineren. Jammer van die jurk. Disko Disko Partizani |
|
quote: Och die kennen we wel, haar dan, tentslet [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 07-09-2005 13:11] |
|
quote:Combinatie tentslet en rare bobbel in jurk klinkt best eng |
|
geloof dat dat de drummer van instiable is. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: O, wacht ik zie sandalen die ik aanhad. Ik sta er ook op www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Disko Disko Partizani |
|
quote: Rare bobbel in de jurke Michiel trouwens dit keer minder zat of verbeelde ik me dat maar? |
|
Nee, klopt Mayo. Heb zelfs nog koffie met 'm gedronken You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: OMG! Was hij ziek ofzo? |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |