|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Toen ja! Disko Disko Partizani |
|
quote: Iemand een foto van de extra grote pleister die hij had gekregen van de ehbo? |
|
quote: Wat is dat nou voor een gekke aap die achter Wilfred staat SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
That's all for now De rest ziet u wel verschijnen op de Occultfestsite [Dit bericht is gewijzigd door MetalFroggy op 21-09-2005 19:42] SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
He Melvin, wat een onwijs gave fotos! We hebben natuurlijk de rest ook op cd maar het blijft super om ze te zien. Bedankt! see you at occultfest! |
|
|
|
Ik zie een Marley en een CoD. Oh, en een Roelf, en een Regeer, en een gast die altijd staat te headbangen op Evanescence (blonde gast). [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 26-09-2005 16:24] Disko Disko Partizani |
|
quote: Die noemen ze altijd Soef geloof ik. |
|
|
|
Sjjeeezzzz Majo, ik heb net gegeten!!! Hatsjikidee! |
|
quote: Ja zeg, ik heb daar de hele vrijdag tegenaan moeten kijken.. nu mag jij ook wel een beeeeetje lijden hoor |
|
Ik was er vrijdag ook en ik heb ze niet gezien hoor. Ik keek vast de GOEDE kant op Hatsjikidee! |
|
quote: Je was er niet vroeg genoeg.. |
|
quote: de agentknuffelactie niet gezien? Je moeder. |
|
quote: In zn blote reet ja, waar ik naast stond.. Helaas voor de naaktloper, kreeg hij niet de verwachte reactie terug. Relaxte agenten daar in Hoogeveen, een van die lui was zelf een metalfestival ganger. Hij vond het jammer dat hij nachtdienst had, maar hij is 's nachts nog terug geweest in burger om een biertje mee te drinken. |
|
quote: Dat waren zij niet hoor. Of wel OMG!!! Hatsjikidee! |
|
geen idee het was naakt en ging naast de agenten staan hehe Je moeder. |
|
|
|
quote: Bijna goed... Tis Zoef |
|
quote: Oh ja, ik verstond het verkeerd dus. Wat is z'n echte naam nou ook maar weer? Ik vergeet die altijd. (zal ie leuk vinden... ) |
|
quote: Albert. |
|
quote: Oh jaaaaa, is ook zo. Kon er echt niet meer op komen. |
|
Alweer betrapt |
|
Wie is die gast met dat OF-shirt aan? [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 29-09-2005 20:40] Disko Disko Partizani |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |