|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: verklaar u nader? De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: En terecht, net goed! DAT ZAL HAAR LEREN! Disko Disko Partizani |
|
nou nou laat dat meisje toch gewoon lekker ook posten.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
N00b's hoor je te dissen. Snap dat dan! Disko Disko Partizani |
|
quote: 't zal wel aan mij liggen... maar waarom wordt iedereen hier toch altijd afgezeken? De heerschappij, dat ben jij! |
|
uh..nee. ik kwam gwoon weer online |
|
quote: Post boven jouw post. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 07-09-2005 16:34] Disko Disko Partizani |
|
quote: dus, als ik het goed begrijp is iedereen hier een n00b? dank voor de uitleg De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Hehehe, nee. De anderen zijn gewoon gay en kunnen niet tegen geflame. Hap es niet zo, dan word je wel met rust gelaten. Disko Disko Partizani |
|
ik ben een vis.. ik moet happen De heerschappij, dat ben jij! |
|
Vissen zijn alleen lekker op de BBQ. Ligt er ook nog aan wat voor vis 't is. Disko Disko Partizani |
|
guppy, ik ben iets te klein voor de bbq De heerschappij, dat ben jij! |
|
over happen gesproken; eten, nu |
|
quote: Grimbert! Je baas roept! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Disko Disko Partizani |
|
quote: ik weet 't nog een plezierige voortzetting Chelman De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Al tijdens Love bite je haar los. Dat was mooi op tijd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik maar denken dat je zo succesvol bij de dames was.. nou, ik had het wel geweten hoor.. *roar* quote: Nah niet iedereen, gok bij deze dat het ligt aan dr ietwat belabberde taalgebruik. Iets met het vergeten van letters enzo.. |
|
Je leert pas echt goed schrijven op de middelbare school... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh.. ohja.. je hebt gelijk. |
|
Dat was wel erg gemeen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ben alleen even in de war om wie het nu precies ging, was het die van dinges of van die andere dinges? |
|
Maar wel grappig ja! Komt ze uit Den Haag ofwat...? Disko Disko Partizani |
|
Beide? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |