|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaaaaaaaaf!!! Hatsjikidee! |
|
quote: Is dat niet onze wolharige vriend Schaep? Hatsjikidee! |
|
lijkt er niet op De heerschappij, dat ben jij! |
|
Zie Kwellie eens van de omgeving genieten On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Zijn staart wel. Of kijk ik naar het verkeerde OF shirt? [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 29-09-2005 22:17] Hatsjikidee! |
|
schaep had z'n bandje om z'n linker arm De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Kijk, zo goed ken ik Schaep nou ook weer niet Hatsjikidee! |
|
Kwelgeest met al zijn vrienden Bruce Banner |
|
quote: Natuurlijk, bandjes om je rechterarm doen is voor posers! quote: Pfff, wel een beetje opletten de volgende keer hoor. |
|
Hee, op die onderste foto zie ik de ex van mn broer. |
|
quote: Uiteraard, ik zal op alle bandjes letten bij de volgende Occultfest Hatsjikidee! |
|
@Valorian: een romantisch moment tussen Martijn en mij vastgelegd ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
zo nu kun je hem ermee confronteren |
|
quote: Ziet er idd schattig uit Ik weet nog een ander occultfest, toen jij in de pit stond, omdat hij op moest treden, inmiddels zijn jullie al weer dik 2 jaar samen toch? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Dit was de verjaardag van Regeer, we hebben zelfs nog een liedje voor hem gezongen zodat heel occultfest wist dat Regeer jarig was! ha ha was wel grappig. see you at occultfest! |
|
quote: en @ Regeer: met terugwerkende kracht nog een felicitatie van mij! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Heh,heh... stond ik weer mooi voor lul idd... Maar wel erg bedankt voor het gebaar, hoor (wordt stiekum heel erg gewaardeerd). |
|
quote:Nopes. Maar nu weet ik nog niet wie t wel is. Hij zat Lots en mij (tegelijk?! ) te versieren. Hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 02-10-2005 17:04] Disko Disko Partizani |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina |