|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah PWND dus inderdaad |
|
Erg hoog knuffegehalte op Occultfest dit keer. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
heuy, waar blijven jouw foto's Ben zeer benieuwd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Het eerste kaartje is geleegd. Nu de volgenden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
spannend www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: ja,ht was een warme groep. Echt beter trouwens die koffie in de ochtend!! BIG UP!!! Suck my piss |
|
quote: Oh jawel! En verder iets met vrienden die buiten beeld zitten. Jammer Lain, je poging tot grappig doen slaagt nog steeds niet. Keep trying! quote: Nee, jij was met andere dingen bezig. Gheghe! [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 04-09-2005 15:40] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 04-09-2005 13:46] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: ik heb geen ontbijt of koffie gezien, volgende keer eerder de tent uit komen. vette half gare poffertjes is ook niet alles op een verkankerde maag. maar vannacht wast mooi gezellig Je moeder. |
|
quote: hehe en iedereen keek mee hoe der tieten er telkens uitpuilden Je moeder. |
|
quote: Daar heb ik t ook nog over gehad ja! "Hey Mar, check dat. Haar tieten vallen ook uit haar topje." Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
achja, je hebt een kater en je moet ergens naar kijken, waarom niet uitpuilende tieten voelde me meteen weer nuchter bij haar aanblik hehe Je moeder. |
|
Duuude! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
was trouwens ook het enige interessante deraan Je moeder. |
|
Vond het anders best een leuk meiske. Iemand al meer feuteu's? Nieuwsgierig wel! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
er is nog een foto van mn reet op erik jans voorhoofd toen die knock out ging. weet alleen niet wie hem gemaakt heeft hehe Je moeder. |
|
quote: Erik Jan? Que? Heb ik die ook gezien? En hoezo ging 'ie knock out? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Eerst een verjaardag, vanavond komen de foto's. Gezellig en gaaf festival weer dit jaar! Life doesn't get much better than this! |
|
nouja, een aantal zmers kennen hem wel. was een beetje zat vrijdagavond, gelukkig had hij nog bier in zn hand, hoefde ik niet terug naar de tent te lopen voor nieuw bier hehe Je moeder. |
|
Ik heb foto's even online gooien en dan spelen we 'zoek de zm'er'. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jij staat ook nog op de foto. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jaap, je staat verdacht vaak op de plaatjes. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 04-09-2005 14:33] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
yeah en ik heb geeneen keer ergens voor een camera geposeerd... Je moeder. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |