|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ja, dit komt ook nog langs. *noteert 29-7* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En hopen dat ze roze muntjes hebben ofnie |
|
@ Mayo, op jouw eigen aandringen tijdje terug... count me inn!! |
|
quote: Eigen tent mee, 1 persoon? Had je mailadres niet |
|
staat op mn profiel, wat kost dat grapje eigenlijk??? edit: uiteraard 1 persoon met eigen tent, de vrouw i9s niet zo'n extreem metalhoofd [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 08-05-2006 15:44] |
|
quote: Nog onbekend. Ik zal je het mailtje eff toesturen. |
|
quote: Drank!! |
|
Okee, nieuws! Het kamperen op camping de Kom kan niet doorgaan. Dit doordat de camping overal sta caravans hebben neergezet en de rest van de veldjes al besproken zijn. Plus dat ze op het laatste overgebleven veldje sinds kort een tennisbaan hebben gezet. Wel een bedankje voor de gezelligheid van afgelopen jaren, zij hebben nooit last van ons gehad zeiden ze. Verder is er heeeeeel misschien nog een heeeeele kleine mogelijkheid dat in de toekomst wel weer op deze camping kan worden gestaan, hier bel ik morgen nog even voor terug. Nu heb ik gebelt met camping de Wielewaal, aan dezelfde weg. De camping eigenaar heeft op zich wel ruimte voor "ons" maar is wat huiverig voor "het soort mensen" (denkende aan overlast door te harde muziek). Hij wilde op zich de gok wel wagen op voorwaarde dat 1 iemand contactpersoon zal zijn en die de reserveringen in een keer door geeft. Aangezien ik hier al mee bezig was voor een groep vrienden en bekenden, wil ik het wel blijven doen (dus ook voor de rest die belangstelling hebben). De kosten voor deze camping zullen 20 euro per tent zijn voor 2 nachten (dus deelbaar door aantal personen), dit is wat de eigenaar met mij heeft afgesproken. Aangezien het nog lang duurt is dit alles onder voorbehoud, de eigenaar wilde verder nog niks afspreken of reserveren aan plaatsen.. vandaar. Het is een beetje vaag allemaal maar het valt wellicht te proberen, men kan natuurlijk ook alleen op zoek naar een camping en zodoende meer kans hebben (plaats voor grote groepen bij elkaar is lastig te vinden dus). Maar goed, voor een ieder die wil gaan kamperen en belangstelling heeft om dit met een groep metalfans te doen.. kunnen mailen naar mmayooo @ gmail.com [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-05-2006 11:08] |
|
|
|
quote: HEERSCH On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Vette band ja, dat HEERSCH OEH Vomitory komt ook!! |
|
Maar Napalm Death is definitief van de baan [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 12-05-2006 16:31] |
|
quote: Beter. Vomitory is gaver On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hmm Vomitory. Echt zo'n band die ik op een of andere manier nooit heb meegekregen. Maar ff checken dus en dan zie ik wel of het de moeite waard is om naar Stonehenge te gaan. Pros dis en TMDC zijn natuurlijk ook best aardig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nog steeds compleet kut! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dus je komt ook? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gaaf weer een band die zo lekker verschillend is van de rest. Ik spaar mooi geld uit! |
|
Ik mis inderdaad wel de Dismember, Spawn of Possession en Officium Triste van 2 jaar terug. Daarvoor kom je naar een festival Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik wil afwisseling en niet bands die ik elk weekend wel ergens anders kan zien ... |
|
zeikzeikzeik...gewoon komme ja! |
|
Nee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja. |
|
quote: +1 ja dus gewoon komme en zoep'n www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Dan vindt je het vast wel tof dat we met Sencirow bezig zijn. Voor de afwisseling. [Dit bericht is gewijzigd door sadness exposed op 12-05-2006 20:48] |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |