|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, dat laatste heb ik gelukkig inmiddels door ja! Vond 't ook al zo vreeeeeemd.... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Heeft Regeer hem zeker goed van dichtbij bekeken? Bla |
|
quote: Hij kon niet meer ophouden met praten over Brammetje, denk het wel dus Op Party San toch geen poooooooony's he? |
|
Nee maar ook geen worst van jezus! Bla |
|
Die worst heeft echt wel een diepe indruk gemaakt he? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Vond jij wel lekker he? |
|
quote:20 CM |
|
quote:Schoonmaken nog gelukt? hehehe |
|
|
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja, ik vond het best lekker. Heb ook niks tegen worst in het algemeen maar ben niet gewend er HALELULLAH bij te roepen! (Of pukkels van te krijgen heheh) Bla |
|
quote: Vraagje, heb met die gozer volgens mij gesproken toen vormitory moest optreden. Geen idee hoe hij heet. We hadden het over stageplek. Hij studeert mjd en zocht een plek om te werken. Ik moest weg dus hebben we geen adressen uit kunnen wisselen voor stageplek. Ik werk met thuis en daklozen. Misschien weet hij het nog. Als hij nog interesse heeft kan iemand contact met hem opnemen. Misschien valt er iets te regelen. |
|
welke? Je moeder. |
|
gave tattoos die ene dude Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je bedoelt die linker gok ik, dat is Bram. Wellicht kun je deze rechter meneer mailen over de linker meneer.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=3809 |
|
quote: thanx, zal ff proberen [Dit bericht is gewijzigd door Poehey op 01-08-2006 2:40] |
|
quote: Ik verheug me al tijden vergeefs op de dag dat de fotografen van metalshots eens kritisch naar hun eigen kiekjes leren kijken en alleen die foto's plaatsen die het aanzien waard zijn... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
dat is de bedoeling van metalshots volgens mij ook niet echt sommige lui vinden het juist saai als er alleen bands tezien zijn "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
That's not my point. Metalshots kijken is net zo vervelend als het bekijken van de 12 fotoboekjes die je manische nichtje heeft geschoten op vakantie in Italië: Voor de twintig interessante foto's moet je zeker een uur lang junk doorbladeren. Ik zeg niet dat de bands het enige is wat de moeite van het fotograferen waard is, maar godverdomme, neem dan ook even de moeite om te fotograferen. Als je kijkt voordat je schiet, voorkom je dat de helft van de foto gevuld is met gras of met het plafond van de concertzaal, of dat iemand die duidelijk op de foto hoort een arm mist, de bovenkant van z'n hoofd of z'n voeten. Het hoeft echt geen Zilveren Camera materiaal te zijn, maar jezus... Aaargh, vindt het jammer van een leuk initiatief dat de initiatiefnemers zelfs niet een klein beetje kritisch naar zichzelf kijken. Maar goed, dat zal inderdaad niet het doel zijn. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ah nie piepn Misschien is't ook veel leuker als je dr bij was geweest. |
|
Ik was erbij. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
O haha Hey verrek, jij zingt bij Petra in de band? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-08-2006 22:08] |
|
Dat ben ik, ja. Beeldschoon, getalenteerd en nog kritisch ook... ... BROEHAHAHAHA!!! But anyway... Ja. Dus. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Brammetje is wel een beetje Emo, met die kuif van 'm... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |