|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Kreeg er zojuist nóg een mail van. EERST KIJKEN DAN VRAGEN, N00BS!!!!! Zo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Over de camping krijg ik ook van die mailtjes binnen met daarin zoiets als ik zag op de stonehenge website dat ik jou moest mailen voor campingplaatsen. Bij deze wil ik reserveren. En dan denk ik damn, als men kan lezen dat ze bij mij konden reserveren.. dan lezen ze toch ook wel dat ze dan even hun gegevens moeten doormailen. Vervolgens er weer achter aan mailen enz enz enz. Nouja, ik hou het er maar op dat lezen soms erg lastig is. Overigens vind ik de informatie voorziening rondom stonehenge erg netjes |
|
morgen!!! |
|
Zo, jij bent laat wakker... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ja gister iets te gezellig geworden. voelde me ook niet zo heel best toen ik wakker werd. vandaag weer rustig aan en morgen beuk'n! |
|
Mooi aan de red bull morgen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wat wordt er toch ontieglijk over mij geluld in dit topic spelfout weggehaald... |
|
De vraag is of jij nog wel wat afweet van die keren waar iedereen het over heeft, hehe |
|
quote: Dan gaan we het even over iemand anders hebben toch? quote: Hee Koen, zie ik jullie morgen? Bla |
|
Nee, helaas, Aryan gaat niet mee naar Wacken, dus blijf dit weekend maar thuis Wanneer komen jullie aan op Wacken? |
|
Jammer dat ze weer niet mee kan man!!! Donderdag komen wij aan. Eerder kan de persaccreditatie niet afgehaald worden anders waren we er woensdag al geweest. Zie je daar!!! Bla |
|
quote: Maar natuurlijk wel spelfout weggehaald... |
|
Hehe, yeah right, weet je uberhaupt nog iets van AMM in 2004? @Mira, dan zie ik je donderdag daar! |
|
quote: Hey dat maakt niet uit hoor. Je kan gewoon met je aanvraagpapieren de camping op. Je kant overal komen op plekken waar iedereen met een normaal bandje ook kan komen. Ik ben er namelijk ook al vanaf woensdagmorgen, en haal donderdag de passen op. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hey Mira en Zillah, eerst naar Stonehenge ja? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ohhhh zeker zeker. Gezeligste feestje van Nederland Jij ook? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Kan dat nu dat is Occultfest hehe SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ben je wel eens op Stonehenge geweest? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja, meerdere keren.. Heb ooit nog een keer jouw kaartje overgenomen of weet je dat niet meer... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Zeker wel....betrokken bij twee knokpartijen, met jou op de foto , en iets met bier, veel te veel bier. De treinreis kan ik me niet meer herinneren. spelfout weggehaald... |
|
quote: 2 Knokpartijen..al dat zuivel maakt je aggressief. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Hehe, toen werkte in nog niet eens in de zuivel, moet je nagaan hoe ik nu ben spelfout weggehaald... |
|
whops, net een kaartje geregeld en dus aanwezig zonder een uur in de rij te hoeven staan (hoop ik) |
|
Ik heb al weer van veel mensen gehoord dat ze toch maar niet gaan.... Mensen die nog geen kaartje hebben maken dus nog kans.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |