IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Stonehenge Festival 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2006 12:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 12:02 schreef Damnation het volgende:
Is er een bepaalde tijd wanneer je de gereserveerde kaarten moet ophalen, voordat het vrijgegeven wordt?

Leest er dan echt niemand de emailtjes die ze je toesturen als je een reservering hebt?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-07-2006 13:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Kreeg er zojuist nóg een mail van.

EERST KIJKEN DAN VRAGEN, N00BS!!!!!

Zo.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2006 14:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 13:57 schreef Greycloak het volgende:
Kreeg er zojuist nóg een mail van.

EERST KIJKEN DAN VRAGEN, N00BS!!!!!

Zo.

Over de camping krijg ik ook van die mailtjes binnen met daarin zoiets als ik zag op de stonehenge website dat ik jou moest mailen voor campingplaatsen. Bij deze wil ik reserveren.

En dan denk ik damn, als men kan lezen dat ze bij mij konden reserveren.. dan lezen ze toch ook wel dat ze dan even hun gegevens moeten doormailen. Vervolgens er weer achter aan mailen enz enz enz. Nouja, ik hou het er maar op dat lezen soms erg lastig is. Overigens vind ik de informatie voorziening rondom stonehenge erg netjes

Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 28-07-2006 14:07 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

morgen!!!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-07-2006 14:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zo, jij bent laat wakker...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 28-07-2006 14:23 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

quote:
Op 28 juli 2006 14:07 schreef NecRobert het volgende:
Zo, jij bent laat wakker...

ja gister iets te gezellig geworden. voelde me ook niet zo heel best toen ik wakker werd. vandaag weer rustig aan en morgen beuk'n!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-07-2006 14:23 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Mooi aan de red bull morgen

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-07-2006 14:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wat wordt er toch ontieglijk over mij geluld in dit topic

spelfout weggehaald...

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-07-2006 14:37 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

De vraag is of jij nog wel wat afweet van die keren waar iedereen het over heeft, hehe

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 28-07-2006 15:30 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 14:36 schreef varanus het volgende:
Wat wordt er toch ontieglijk over mij geluld in dit topic

Dan gaan we het even over iemand anders hebben toch?
quote:
Op 28 juli 2006 14:37 schreef Murdering Monk het volgende:
De vraag is of jij nog wel wat afweet van die keren waar iedereen het over heeft, hehe

Hee Koen, zie ik jullie morgen?

Bla

Murdering Monk
Posted 28-07-2006 15:37 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Nee, helaas, Aryan gaat niet mee naar Wacken, dus blijf dit weekend maar thuis Wanneer komen jullie aan op Wacken?

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 28-07-2006 16:03 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Jammer dat ze weer niet mee kan man!!!
Donderdag komen wij aan. Eerder kan de persaccreditatie niet afgehaald worden anders waren we er woensdag al geweest. Zie je daar!!!

Bla

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-07-2006 16:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 14:37 schreef Murdering Monk het volgende:

Maar natuurlijk wel

spelfout weggehaald...

Murdering Monk
Posted 28-07-2006 17:19 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hehe, yeah right, weet je uberhaupt nog iets van AMM in 2004?

@Mira, dan zie ik je donderdag daar!

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-07-2006 17:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 juli 2006 16:03 schreef MischiefMira het volgende:
Jammer dat ze weer niet mee kan man!!!
Donderdag komen wij aan. Eerder kan de persaccreditatie niet afgehaald worden anders waren we er woensdag al geweest. Zie je daar!!!

Hey dat maakt niet uit hoor. Je kan gewoon met je aanvraagpapieren de camping op. Je kant overal komen op plekken waar iedereen met een normaal bandje ook kan komen.
Ik ben er namelijk ook al vanaf woensdagmorgen, en haal donderdag de passen op.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 28-07-2006 17:34 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Hey Mira en Zillah, eerst naar Stonehenge ja?

zillah-morte
Posted 28-07-2006 17:37 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 juli 2006 17:34 schreef 1i1ith het volgende:
Hey Mira en Zillah, eerst naar Stonehenge ja?

Ohhhh zeker zeker. Gezeligste feestje van Nederland
Jij ook?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-07-2006 17:38 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 17:37 schreef zillah-morte het volgende:
Ohhhh zeker zeker. Gezeligste feestje van Nederland
Jij ook?

Kan dat nu dat is Occultfest hehe

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

zillah-morte
Posted 28-07-2006 17:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 28 juli 2006 17:38 schreef Smoochy het volgende:
Kan dat nu dat is Occultfest hehe

Ben je wel eens op Stonehenge geweest?

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-07-2006 17:41 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 17:39 schreef zillah-morte het volgende:
Ben je wel eens op Stonehenge geweest?

Ja, meerdere keren..

Heb ooit nog een keer jouw kaartje overgenomen of weet je dat niet meer...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-07-2006 18:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 17:19 schreef Murdering Monk het volgende:
Hehe, yeah right, weet je uberhaupt nog iets van AMM in 2004?

Zeker wel....betrokken bij twee knokpartijen, met jou op de foto , en iets met bier, veel te veel bier. De treinreis kan ik me niet meer herinneren.

spelfout weggehaald...

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-07-2006 18:59 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 18:58 schreef varanus het volgende:
Zeker wel....betrokken bij twee knokpartijen, met jou op de foto , en iets met bier, veel te veel bier. De treinreis kan ik me niet meer herinneren.

2 Knokpartijen..al dat zuivel maakt je aggressief.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-07-2006 19:04 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2006 18:59 schreef Smoochy het volgende:
2 Knokpartijen..al dat zuivel maakt je aggressief.

Hehe, toen werkte in nog niet eens in de zuivel, moet je nagaan hoe ik nu ben

spelfout weggehaald...

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 29-07-2006 0:34 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

whops, net een kaartje geregeld en dus aanwezig zonder een uur in de rij te hoeven staan (hoop ik)

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 29-07-2006 0:35 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Ik heb al weer van veel mensen gehoord dat ze toch maar niet gaan.... Mensen die nog geen kaartje hebben maken dus nog kans....

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com