|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wahaha idioot!! Dit jaar ook kamperen jij.. vanaf de vrijdag he! |
|
quote: zal over mn inmens grote hart strijken en hopen dat je akkoord gaat met een voorlopige instemming edit: en nu wel een eigen tent en geen opgeschoten 30-er die je probeert te versieren naast me [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 30-01-2006 16:22] |
|
quote: Nou vooruit dan maar |
|
quote: dank u voor dit genereus gebaar |
|
quote: Wordt aan gewerkt ! |
|
is al bevestigd toch? carcasstrid |
|
quote: Nog niet. Maar ik heb Maurice gesproken en die zag het wel zitten. Nu de rest van de band nog. Als het meezit weten we in de loop van de week meer. |
|
Hmm, zou lekker zijn! spelfout weggehaald... |
|
Regel Bal-Sagoth! Bruce Banner |
|
quote: Onvoorstelbaar, maar ook dáár ben ik mee bezig. Die nieuwe cd schijnt goed te worden, afgaande op de eerste samples. |
|
quote: muhagrh! Bruce Banner |
|
Doe dan slayer ook meteen maar |
|
onvoorstelbaar, maar ook dáár... ...is waarschijnlijk geen geld voor Bruce Banner |
|
quote: Dat zit er dik in. Maar niet geschoten is altijd mis. |
|
je probeert het gewoon wel? Bruce Banner |
|
quote: Hebben we al contact mee gehad. Kost maar 100 euro! Alleen de cateringeisen waren exorbitant. Kijk, daar doen wij niet aan. 'T is graag of niet. |
|
quote: Tuurlijk. Toffe band. En zo lang ik niet weet wat ze kosten, zijn ze betaalbaar. Tja. Optimist tot in de kist. |
|
toch vreemd dat je een post eerder zegt dat ze 100 euro kosten |
|
grapjas Bruce Banner |
|
lolbroek |
|
quote: Maar dat ging over Slayer. Bal-Sagoth is waarschijnlijk vèèèèl duurder. Eeeh. Hier klopt iets niet.. [Dit bericht is gewijzigd door sadness exposed op 31-01-2006 12:22] |
|
eeeh klopt zin hebben er wel in |
|
ik kreeg net mail dat deze bands vast staan: pleurisy Prostitute Disfigurement en Arsebreed. |
|
|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |