IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Stonehenge Festival 2006 Vorige pagina
MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-08-2006 16:14 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 18:23 schreef Aaargh het volgende:Ik verheug me al tijden vergeefs op de dag dat de fotografen van metalshots eens kritisch naar hun eigen kiekjes leren kijken en alleen die foto's plaatsen die het aanzien waard zijn...

Bij Metalshots gaat het niet om gladde gelikte plaatjes met perfecte composities en kleurbalans. Er wordt nauwlijks geklooit aan de foto's om een stuk gras of plafond weg te snijden. Het gaat om de fun, het gaat om de fans! De mensen die de foto's maken hebben zelf ook feest en drinken lekker een biertje mee. Als er dan in de loop van een festival her en der eens een voet of arm niet opstaat dan hoort dat er gewoon bij. Als jij meent de serie van Stonehenge te moeten afkraken dan is Metalshots gewoon niet jouw ding en zou ik voortaan de commercieële sites bezoeken waar alles professioneel geschoten en gephotoshopt is.
Ik ben zelf erg trots op de reportage van Stonehenge. De sfeer knalt eruit. De bandjes, de groepsfoto's, de portretten van vrienden en bekenden, het publiek wat uit zijn dak gaat. Ik geniet daarvan als herinnering aan een mooie gezellig dag. Het is puur en spontaan.

Bla

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-08-2006 16:15 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

bericht verscheen 2 x...

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 07-08-2006 16:16]

Bla

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-08-2006 16:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ben het wel met je eens; op Metalshots weet je nooit wat er allemaal opstaat en da's een deel van de charme.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-08-2006 16:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2006 21:40 schreef w817tjes het volgende:
Brammetje is wel een beetje Emo, met die kuif van 'm...

Lees ik dat nou goed? Zit jij Brammetje af te zeiken?

Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 08-08-2006 0:26 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2006 16:14 schreef MischiefMira het volgende:
Bij Metalshots gaat het niet om gladde gelikte plaatjes met perfecte composities en kleurbalans.

Precies, kijk nou eens bijvoorbeeld naar deze foto met toffe gasten.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-08-2006 9:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hm die vind ik compositorisch toch niet zo sterk. Er is niet goed rekening gehouden met de lichtinval en het frisdrankautomaat valt een beetje uit de toon bij het totale portret.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-08-2006 16:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Je vergeet te vertellen dat die rechter er helemaal niet tussen had moeten staan, jammer dat die kerel er op staat zeg

(iets met te vrolijk kijken voor de foto)

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 21-08-2006 0:13 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 21-08-2006 0:44 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

tof!

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com