quote:
Op 1 augustus 2006 18:23 schreef Aaargh het volgende:Ik verheug me al tijden vergeefs op de dag dat de fotografen van metalshots eens kritisch naar hun eigen kiekjes leren kijken en alleen die foto's plaatsen die het aanzien waard zijn...
Bij Metalshots gaat het niet om gladde gelikte plaatjes met perfecte composities en kleurbalans. Er wordt nauwlijks geklooit aan de foto's om een stuk gras of plafond weg te snijden. Het gaat om de fun, het gaat om de fans! De mensen die de foto's maken hebben zelf ook feest en drinken lekker een biertje mee. Als er dan in de loop van een festival her en der eens een voet of arm niet opstaat dan hoort dat er gewoon bij. Als jij meent de serie van Stonehenge te moeten afkraken dan is Metalshots gewoon niet jouw ding en zou ik voortaan de commercieële sites bezoeken waar alles professioneel geschoten en gephotoshopt is.
Ik ben zelf erg trots op de reportage van Stonehenge. De sfeer knalt eruit. De bandjes, de groepsfoto's, de portretten van vrienden en bekenden, het publiek wat uit zijn dak gaat. Ik geniet daarvan als herinnering aan een mooie gezellig dag. Het is puur en spontaan.