|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
nodig jij nou doomy uit om kindjes op stonehenge te maken? |
|
HA!t word steeds mooier!jij nodigd iemand uit om met iemand anders iets te doen waar jijzelf verder buiten staat? |
|
quote: GELUKKIG sta ik er buiten ja Doomy moet niet van die enge dingen zeggen, straks gaat die nog vertellen dat hij niet naar Waldrock gaat. |
|
hoezo?heb je ook al geregeld dat hij daar kinderen gaat maken met iemand anders?jij de pooier en hij de hoer? ok ontopic |
|
quote: Nee, je fantasie leeft net iets teveel op. Maarre ik zou wel een goede pooier zijn ja, zocht je nog werk? Ontopic ja, okee. Heuj.. wanneer komen er meer namen bij (bands ja, geen hoeren) |
|
Lezen MMayo! As it burns speelt ook! |
|
quote: Jaja Joost, allang gelezen hoor Kwamen jullie nu binnenkort nou ook in Zwolle spelen dan? |
|
quote: Z-jong! |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
K kan het natuurlijk ook dit jaar weer niet laten schieten. T blijft een van mn favoriete festivals The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Mooi man. Doomy, wat kijk je raar WEL GAAN HE! |
|
quote: AAAAAAH Jong!! |
|
quote: Was gloof ik wel de bedoeling op 10 juni ofzoiets.. Zal nog weer even met Reneé Checken! |
|
quote: En eh Mortal D, komen jullie ook nog een x in Podium Hoogeveen beuken?! see you at occultfest! |
|
Ja lijkt me leuk! Regelt u dat? |
|
quote: Kan wel wat adressen geven als u dat schikt, maar wij doen zelf niets in podium, alleen bandjes kijken en bier zuipen maar we hebben wel connecties. see you at occultfest! |
|
quote: Ja check dat toch eens man. |
|
quote: Beterz! Stuurt u maar naar contact@asitburns.nl Zenkz |
|
quote: Check your mail & suc6! see you at occultfest! |
|
Al meer bands bekend? Vindt er nog geen echte headliner tussen zitten |
|
Rotting Christ, dacht ik? Touché, pussycat! |
|
quote: Alweer? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hahhah, nee! Ik zit met m'n neus te kijken. Touché, pussycat! |
|
\LOL, mag van mij, waren gaaf afgelopen jaar iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |