![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
nodig jij nou doomy uit om kindjes op stonehenge te maken? ![]() ![]() |
|
HA!t word steeds mooier!jij nodigd iemand uit om met iemand anders iets te doen waar jijzelf verder buiten staat? ![]() ![]() |
|
quote: GELUKKIG sta ik er buiten ja ![]() ![]() Doomy moet niet van die enge dingen zeggen, straks gaat die nog vertellen dat hij niet naar Waldrock gaat. ![]() ![]() |
|
hoezo?heb je ook al geregeld dat hij daar kinderen gaat maken met iemand anders?jij de pooier en hij de hoer? ![]() ok ontopic ![]() |
|
quote: Nee, je fantasie leeft net iets teveel op. Maarre ik zou wel een goede pooier zijn ja, zocht je nog werk? ![]() Ontopic ja, okee. Heuj.. wanneer komen er meer namen bij (bands ja, geen hoeren) ![]() |
|
Lezen MMayo! As it burns speelt ook! ![]() ![]() |
|
quote: Jaja Joost, allang gelezen hoor ![]() ![]() Kwamen jullie nu binnenkort nou ook in Zwolle spelen dan? ![]() |
|
quote: Z-jong! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
K kan het natuurlijk ook dit jaar weer niet laten schieten. T blijft een van mn favoriete festivals The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. ![]() |
|
Mooi man. Doomy, wat kijk je raar ![]() ![]() ![]() |
|
quote: AAAAAAH Jong!! ![]() ![]() |
|
quote: Was gloof ik wel de bedoeling op 10 juni ofzoiets.. Zal nog weer even met Reneé Checken! ![]() ![]() |
|
quote: En eh Mortal D, komen jullie ook nog een x in Podium Hoogeveen beuken?! ![]() see you at occultfest! ![]() |
|
Ja lijkt me leuk! Regelt u dat? ![]() ![]() |
|
quote: Kan wel wat adressen geven als u dat schikt, maar wij doen zelf niets in podium, alleen bandjes kijken en bier zuipen maar we hebben wel connecties. see you at occultfest! ![]() |
|
quote: Ja check dat toch eens man. ![]() ![]() |
|
quote: Beterz! Stuurt u maar naar contact@asitburns.nl ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Check your mail & suc6! see you at occultfest! ![]() |
|
Al meer bands bekend? Vindt er nog geen echte headliner tussen zitten ![]() |
|
Rotting Christ, dacht ik? Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: Alweer? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Hahhah, nee! Ik zit met m'n neus te kijken. ![]() ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
\LOL, mag van mij, waren gaaf afgelopen jaar ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |