|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bijlage eff invullen, voor het overzicht. |
|
quote:Nou, mij en Flappie mag je op de lijst zetten voor 2 nachten! :D What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zeikwijf www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Zeikwijf www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Meneer Theedoek, 1 keer dat zeggen is genoeg hoor Ik denk wel even te gaan kijken. Al is het vlak voor Wacken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Woops was ik je vergeten te mailen, komt er aan.. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Aha ! Een criticus ! Eeeeeh... Vertel eens, wat mankeert er aan ? Wij leren graag van onze fouten... |
|
quote: Nou ik vind er wel gave bands tussen staan hoor. Gaat weer gezellie worden. Komt misschien Virulent er nu ook bij? Zou wel erg bruut zijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik twijfel nog of ik ga, het is dichtbij daar hoef ik het niet voor te laten. Maar ik moet nog even kijken wat ik de rest van de zomer ga doen. |
|
Vanaf wanneer kan er gereserveerd worden? |
|
quote: OP de site staat 2 maanden voor datum. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Check.. Nog 3 weken geduld hebben dus |
|
quote: Mag ik ook? Spel vouten zijn cool! |
|
quote:Check :D -xxx- Idioot |
|
LOL, dat snapte ik dus ook niet direct terwijl het er zoooo duidelijk staat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zojuist even heen gebelt. Ze sputteren dit jaar wat tegen, hebben dat veldje van vorig jaar volgezet met chalets en eigenlijk geen ruimte. Nu gaat meneer de camping baas overleggen met zijn vrouw of ze ergens voor dat weekend alsnog een veld kunnen vrijmaken voor een kudde metaalhoofden. Ik moet ze deze week even terug bellen of het mogelijk is, zodat er zo'n constructie ontstaat als vorig jaar (met zn allen op 1 veld, iedereen die dat weekend had geboekt in combinatie met stonehenge festival). [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-05-2006 9:08] |
|
quote: Virulent staat niet op ons lijstje dit jaar. De programmering is nog niet vol dus er is nog van alles mogelijk maar we zijn we niet mee bezig. |
|
quote: Deze maand gaan we besluiten hoe we het gaan doen; óf reserveren zoals voorgaande jaren, óf voorverkoop. Zodra er meer bekend is wordt dat op de nieuwspagina van de Stonehenge site vermeldt. |
|
quote: Als het met hun niet lukt dan zijn er meer campings in de buurt hoor. Jeetje, het is graag of niet lijkt me. Krijgen ze een keer extra klandizie, gaan ze moeilijk doen. Ik hou dit toppic wel in de gaten. Als het moeizaam gaat dan ga ik wel bemiddelen met andere campings. |
|
quote: Hoezo graag of niet? Die camping sta ik iig al een paar jaar in combinatie met Stonehenge festival. Kan me heel goed voorstellen dat ze de ruimte die ze over hadden willen gebruiken. Hoezo een keer extra klandizie? Die camping staat altijd behoorlijk vol, ik vind het een mooi gebaar dat ze in dat weekend normaal gesproken een veld willen reserveren voor mensen die het terrein toch gebruiken als festivalcamping idee. Ik vind het ook heel netjes dat ze na aanleiding van mijn telefoontje ook willen meedenken naar een goede oplossing. Dat er andere campings zijn weet ik wel, maar deze was juist zo leuk en gezellig (ook de gasten en de eigenaars) dus hier kom ik en meer met mij graag terug. Enne je hoeft iig niet voor mij te bemiddelen, dat doe ik zelf al voor een aardig grote groep. Niks minder dan lof voor die camping! Wellicht in de toekomst een idee voor Stonehenge organisatie om zelf een deal te maken met een camping in de omgeving. Scheelt mij weer jaarlijks wat werk [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-05-2006 11:17] |
|
quote: Voorverkoop zou prettig zijn, stuk rustiger bijkomen van een kater van de vrijdagavond. Hoeft men niet zo vroeg het terrein op |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik vind het prima, MAAR (!!!) in dat geval zal het wel weer via ticketservice/Postkantoor/GWK gaan en die naaiers vragen administratiekosten wat ik nog steeds de grootste bullshit vind. Die kosten zijn gewoon TE hoog |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |