|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo ... net even gereserveerd voor 2! |
|
quote: 08-07-2006 00:59:25 Het reserveringsgedeelte is afgesloten. Het maximale aantal reserveringen is bereikt. Er kunnen geen kaarten meer gereserveerd worden. Tevens is het niet meer mogelijk je reservering aan te passen. Mocht je toch nog kaarten willen reserveren, stuur dan even een email met daarin je naam, telefoonnummer en het gewenste aantal kaarten. Je komt dan op de wachtlijst en als er kaarten vrij komen zullen wij de reservering voor je invoeren en krijg je daarover bericht. BELANGRIJK: Als je niet kan komen of het aantal bestelde kaarten wil verminderen;stuur dan ook even een email. We passen dan de reservering voor je aan en iemand die op de wachtlijst staat kan daar dan weer van profiteren. Je medewerking wordt dan natuurlijk bijzonder op prijs gesteld. |
|
zo'n zwakke line up... en nu alweer uitverkocht... |
|
Yoo Mathieu, bekijk je mail eens en stuur die reservering van kamperen eens terug anders sta je dus niet op de lijst. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-07-2006 21:43] |
|
wil je iets van m? hahahahaha |
|
quote: Een ingevuld formuliertje voor de reservering van camping ja. |
|
denk dat ie liever in z'n dure Caddy slaapt... |
|
Opzich handige info voor mensen die meerdere kaarten hebben gereserveerd voor de zekerheid: Al je kaarten die je gereserveerd hebt MOET je ook daadwerkelijk kopen aan de kassa! Anders kom je er niet in. Aanpassen van je reservering kan nog tot de vrijdagavond voor stonehenge 20.00 uur. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Iedereen die kaarten heeft gereserveerd heeft ook die mail gekregen :p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ghegheghe, da's ook weer zo. en zie net dat de reservering al is gesloten. beetje overbodige info You can either agree with me, or be wrong. |
|
Ah, kan ik mooi nog even die 598 kaarten anuleren!!! Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
8 gereserveerd... gaan we niet benutten... dus komen er een aantal kaarten vrij. (voorgaande jaren annuleerde ik de teveel bestelde kaarten ook keurig ruim van te voren). |
|
Dat getuigt maar weer van het feit dat je een nette jongen bent. You can either agree with me, or be wrong. |
|
hoor net dat ik vrij kon krijgen volgende zaterdag dus ik ben er ook ja "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dat binnenpodium geweldig om in te spelen met dit weer.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
HEAVY METAL SAUNA!!! You can either agree with me, or be wrong. |
|
wegens omstandigheden annuleler ik vandaag ALLE 8 kaarten... dus lol voor de mensen die op de wachtlijst staan. have fun. |
|
Tering, dat gaat weer een fijne dag worden. En zoals het de laatste jaren traditie lijkt te zijn zal het wel weer een graadje of 40 op het terreintje zijn daar. spelfout weggehaald... |
|
Oh fuck, dat hoop ik echt niet... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jawel man. En dan na 6 van die emmers Dommelsch al zo dronken als een malleier. spelfout weggehaald... |
|
quote:daar heb ik geen hitte voor nodig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het is alweer bijna zover!!! En zoals het er nu uitziet hebben we dan lekker festivalweer!!! Zin in!!! |
|
Zinnin! Bla |
|
We2! Nog meer volk treinen vanuit zwolle op vrijdag? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |