|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
oh gaan we bands spammen? Bruce Banner |
|
't is natuurlijk wel een hele fraaie banner |
|
Hij valt wel op... maar daar is alles wel mee gezegd Bruce Banner |
|
Zijn wel drie briljante bands! Voor mij al reden genoeg om te gaan Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
quote: lol |
|
[edit]lama.. inside stage niet gelezen [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-02-2006 14:25] |
|
Headliner op het binnenpodium, FRNK. Touché, pussycat! |
|
Binnen podium Frank Daar staat aanstormend talent altijd he |
|
haha dat ging allemaal mooi tegelijk. idd te snel gelezen |
|
quote: Nou ja, "aanstormend talent." Met twee Europese tours op het bandconto zou ik dat toch net even anders uitdrukken. Touché, pussycat! |
|
Ah joh |
|
Misschien dat Jenje doelt op onze ontstuimige weinig subtiele manier van handelen mbt diverse situaties. |
|
ansturmführend talent, wellicht? o/ Bruce Banner |
|
quote: Understatement. |
|
hoppa Legion of the damned komt ook |
|
Bloodsin, Deification. Een beetje oldschool DM zou wel goed zijn.. |
|
Er is weer een band bevestigd! As it Burns uit Groningen zal ook op Stonehenge spelen [Dit bericht is gewijzigd door MortalD op 07-03-2006 11:26] |
|
Gaaf! |
|
Alweer? |
|
Yep Het is al weer 5 jaar geleden |
|
[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 07-03-2006 22:13] |
|
Ik hoop maar dat er nog leuke bands bijkomen, anders sla ik een jaartje over iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nee man, dat kun je niet maken. |
|
quote: Pff dan ga je toch lekker niet, ook op Stonehenge festival kun je kindjes gaan maken (edit voor san miguel: met de vriendin) hoor.. daar hoef je niet perse voor thuis te blijven. quote: Ghehe, hij gaat wel. Hij moet. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-03-2006 11:50] |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |