|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: uhhuh, geen idee eigenlijk hahahahaha Maar dit jaar gewoon weer heen, maakt niet uit wat er speelt www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: en 't liefst halverwege de middag www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Als dat mogelijk is wel ja.. |
|
Hehehe, ik had er niet zo'n last van toen...zelfs de laatste band meegekregen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ik krijg de laatste band eigenlijk nooit mee met stonehenge, behalve toen ik moest rijden paar jaren geleden. |
|
Ik had net weer nieuwe munten gekocht na Rotting Christ...gaat iedereen naar de afterparty... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ja man, lachen die afterparty.. discooooo |
|
Bananen!!!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ik ben nog steeds boos! Als jullie dat maar weten! Het was toevallig wel mijn banaan die na de doop vliegles kreeg Edit: Dit jaar weer een afterparty in de discooooo of weer terug in het cafe? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-03-2006 20:31] |
|
Edit: of weer beide? [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 17-03-2006 20:32] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Giebelgrind???? wtf.... Kikker in je radio? [Dit bericht is gewijzigd door Flappie Alzheimer op 29-03-2006 23:13] Spel vouten zijn cool! |
|
vet! excrementory!! |
|
Die zijn live echt dikke HEERSCH. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hoop de Disco... Heb nog munten van die toko... |
|
quote: Ik ehm wist niet eens dat men daar munten had.. Overigens wel leuk die disco, metaldisco haha. |
|
quote: Zijn dat die achthoekige grijze??? Heb ik ook nog een paar van liggen! Wordt toch al gek van mijn onverklaarbaar verkregen muntenverzameling! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Herkenbaar, heb hier een doosje waar ik ze in gooi na een concert of festival. Wel klote dat niet overal op staat waar het van is |
|
Ik heb mijn jaarlijkse wie gaat er mee kamperen mail verzonden, dus eh.. check je junkmail @ bekenden. |
|
Ik kom iig niet, wat een slappe line-up zeg ... |
|
quote: Nou en. |
|
quote:Ik vind de muziek toch ook wel wat van belang (zeker omdat ik altijd de BOB ben ) |
|
quote: Kamperen vind je niks? De muziek is altijd van belang, okee op sommige evenementen wat minder maar dan nog. |
|
Kreeg net een mailtje....... Mayo, count me in "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Instructies volgen dan maar.. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |