![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Altijd eentje baas boven baas... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|||||||||
|
En daarom speel ik twee keer en jij een keer |
|||||||||
|
Klopt, d'r kan er maar eentje haantje de voorste zijn ~* www.SpoOken.nl *~ |
|||||||||
|
En daarom speel ik twee keer en jij maar een keer |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Gaaf, Toxocara op Stonehenge! Dat geeft de doorslag! Wel jammer dat die San Miguel zo'n opscheppertje is... Bla |
|||||||||
|
quote:Oh hehe dat was gewoon even een manier om een medebandlid duidelijk te maken dat ik twee keer zoveel muntjes krijg |
|||||||||
|
Maar dat is helemaal niet goed voor je... |
|||||||||
|
Jawel, dat weet je best. Ik krijg van jou ook twee keer mutjes trouwens |
|||||||||
|
Een fles water kan je krijgen, en buiten omkleden.. |
|||||||||
|
PWNED! Bruce Banner |
|||||||||
|
quote: Touché, pussycat! |
|||||||||
|
Stukken beter dan de line up van waldrock. Ik kijk hier heel erg naar uit. Stonehenge heerst alle festivals der tien maal uit!! spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
quote: ja,beuken als een gek! |
|||||||||
|
quote: Hoezo?heb je je zaakjes weer niet voor elkaar? |
|||||||||
|
Gave line up dit jaar. Ik denk dat ik wel ga. |
|||||||||
|
wel jammer dat het terrein vrij klein is (heeft wel weer z'n charme natuurlijk... |
|||||||||
|
ach man je mag heel steenwijk afbreken [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-05-2006 16:03] |
|||||||||
|
nee... voordat je het weet krijg je klappen in de eetcafé (zoals een voor ons welbekende Zwollenaar....remember?) [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 17-05-2006 16:05] |
|||||||||
|
O? haha wie dan? wie dan? |
|||||||||
|
hahaha... ik niet iig. |
|||||||||
|
haha ok |
|||||||||
|
Jammer dat je nog niet kan reserveren. Het is echt altijd een erg kloten festival... *zeg ik omdat er anders te snel veel mensen gaan reserveren, en ik MOET een kaartje hebben On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|||||||||
|
quote: Nee, ik mag je gewoon niet. Weet je toch? |
|||||||||
| Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
| Index / Concerten |