|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Altijd eentje baas boven baas... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
En daarom speel ik twee keer en jij een keer |
|
Klopt, d'r kan er maar eentje haantje de voorste zijn ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
En daarom speel ik twee keer en jij maar een keer |
|
vette kip nog aan toe YES WEL deeeenk!! |
|
Gaaf, Toxocara op Stonehenge! Dat geeft de doorslag! Wel jammer dat die San Miguel zo'n opscheppertje is... Bla |
|
quote:Oh hehe dat was gewoon even een manier om een medebandlid duidelijk te maken dat ik twee keer zoveel muntjes krijg |
|
Maar dat is helemaal niet goed voor je... |
|
Jawel, dat weet je best. Ik krijg van jou ook twee keer mutjes trouwens |
|
Een fles water kan je krijgen, en buiten omkleden.. |
|
PWNED! Bruce Banner |
|
quote: Touché, pussycat! |
|
Stukken beter dan de line up van waldrock. Ik kijk hier heel erg naar uit. Stonehenge heerst alle festivals der tien maal uit!! spelfout weggehaald... |
|
quote: ja,beuken als een gek! |
|
quote: Hoezo?heb je je zaakjes weer niet voor elkaar? |
|
Gave line up dit jaar. Ik denk dat ik wel ga. |
|
wel jammer dat het terrein vrij klein is (heeft wel weer z'n charme natuurlijk... |
|
ach man je mag heel steenwijk afbreken [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-05-2006 16:03] |
|
nee... voordat je het weet krijg je klappen in de eetcafé (zoals een voor ons welbekende Zwollenaar....remember?) [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 17-05-2006 16:05] |
|
O? haha wie dan? wie dan? |
|
hahaha... ik niet iig. |
|
haha ok |
|
Jammer dat je nog niet kan reserveren. Het is echt altijd een erg kloten festival... *zeg ik omdat er anders te snel veel mensen gaan reserveren, en ik MOET een kaartje hebben * On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee, ik mag je gewoon niet. Weet je toch? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |