|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
stichting stonehenge |
|
quote: Het spijt me dat ik de feestvreugde moet temperen maar men is bij M.A.D. nogal voorbarig. Er zijn nl. nog helemaal geen definitieve afspraken gemaakt. Ze zijn wél benadert door de Stonehenge Organisatie maar er is nog niets over bekend. We hebben M.A.D. dan ook een email gestuurt maar daar nog geen reaktie op ontvangen. Dus zullen ze één dezer dagen wel gebelt worden door ons. Nu wil dit niet persé betekenen dat Napalm Death niet speelt maar op deze manier worden er wel verwachtingen geschapen die we misschien niet waar kunnen maken. De enige band die wél vast staat is Pleurisy (www.pleurisy.nl). Sorry mensen ! |
|
Napalm Deadh |
|
Napalm Death Nou, ND of niet, het gaat ongetwijfeld weer een vet festje worden |
|
PD ramt steenwijk ook tot gruiswijk op gruishenge! |
|
Gaaf |
|
Yeehaa www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: jammer van nd |
|
quote: Voor en mee eens |
|
inderdatie, gewoon doen (teveel weer denk ik) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
hehe, hoop wel dat ze toch komen... gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Gaan we weer kamperen op de gezellige familie camping? |
|
Napalm Death [Dit bericht is gewijzigd door SoM op 26-01-2006 19:03] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote:+1! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nu allemaal wel vanaf de vrijdag? Hoef ik niet alleen met Nix te gaan karaoke zingen |
|
Vindt Paultje dit leuk ? Wellicht wel. Jawel. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 26-01-2006 19:11] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zeker weten van wel, als Paultje mee wil.. melden Mayo wil wel weer reserveren en regelen dit jaar voor degene die belangstelling hebben. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-01-2006 19:14] |
|
Paultje gaat wel mee. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja? Zou godverdomme vet zijn. |
|
ja! |
|
quote:Ga het zeker proberen; heb alleen een onzekerheid met het werk... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hoewel het, bij mij, nog niet officieel bekend is lijkt het er inderdaad op dat we Prostitute Disfigurement én Arsebreed gaan vastleggen. |
|
Arsebreed maakt me niet zoveel uit Prostitute Disfigurement daarentegen is samen met Occult/Legion Of The Damned het beste wat NL te bieden heeft. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |