|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik stem voor Band zonder banaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Obstructie, die zijn te lollig dan moet je lachen en kun je geen bier meer drinken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
oeoeoeoeoeoe, heersch heersch www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Excrementory POWERRRRRRRRR!!! |
|
aha Napalm Death zullen wel als laatste spelen.. moet ik maar eens wat kalmer an doen dit jaar met misschien zie ik er dan nog wat van. |
|
quote: ...en pas op met trapjes op het station SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Michiel? |
|
quote: inderdaad... |
|
Yo > N.D. VET sowieso heen weer! |
|
Ach, tegen de tijd dat Napalm Death speelt ben ik waarschijnlijk toch wel weer te dronken om er nog iets van mee te krijgen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:en de rest van harmony corruption |
|
Ze mogen van gewoon heel Scum spelen, dat zou ik wel gaaf vinden. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Als ze You Suffer spelen ben ik tevreden! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: jij bent toch die gast die altijd om 14:00 uur al ladderzat is? enfin... ik stel mijn auto maar weer eens ter beschikking. |
|
hé nogaybalckmetal: rij jij dit jaar? [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 23-01-2006 14:24] |
|
oooeeeeeeeeh Napalm Death, Mensen Moshen |
|
Mag jij ze weer opvangen? |
|
quote: Wacht dacht je van overnachten op de familiecamping? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: verkeerde festival, ei!! , das occultfest [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 23-01-2006 16:14] |
|
quote: +2 [Dit bericht is gewijzigd door Flappie Alzheimer op 23-01-2006 20:36] Spel vouten zijn cool! |
|
quote:O ja haha.. al dat ook BZB : [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-01-2006 16:24] |
|
quote: maar er daar es 2 van |
|
heersch!! en ik dacht dat de bende falliet was? |
|
quote: wat, stonehenge of N.D.? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |