|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
... jeuj ... power metal ... |
|
quote: Zet Crowbar maar neer, dan gaat hij wel blij doen. |
|
Zonde van Napalm Death. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Daar heb je helemaal gelijk in. |
|
quote: Hmmm. Op zich geen gek idee. Dat wordt dit jaar nix meer maar leuk om eens te proberen voor een volgende editie. [Dit bericht is gewijzigd door sadness exposed op 12-05-2006 21:45] |
|
quote: |
|
Succes d'rmee ... Kirk is druk met Down tour en 3e album dus geef je weinig kans ... |
|
quote: Voor volgend jaar niks? |
|
quote: En is ie daar meer dan een jaar mee bezig? Voor dit jaar begin ik er niet aan. Volgend jaar wellicht. Of voor Stonehenge in 2056.... |
|
quote: Dat bedoel ik. |
|
quote:Hele Down album moet zover ik weet nog geschreven worden, meestal wordt dat gevolgd door een US tour (waar Down HUGE is (wat Nederland nog steeds niet doorheeft)) en momenteel heeft Kirk een tour met band 3 (Valume Nob) en meestal neemt hij na zo'n drukke tijd een tijd rust om nieuwe nummer ste schrijven en een nieuwe band om zich heen te vormen .. Maar er zijn voldoende bands die aantrekkelijk zijn en die aandacht verdienen, veel doomrelated bands hebben een dijk van een album afgeleverd maar zie je nergens spelen ... |
|
quote: Naam en toenaam alsjeblieft. Dáár zijn wij benieuwd naar. |
|
Buitenlands: Tyranny, Unearthly Trance, Gorilla Monsoon (hele vette Duitse sludge/doom), Madder Mortem, Poema Arcanvs Binnenlands: Bitter Haervest, Her Enchantment (twee NL bands met een hele goede laatste release) Allemaal bands die ook nog eens doom combineren (buiten Tyranny dan) met andere stijlen zodat het niet continu retetraag is ... Als je wil weten hoe ze klinken, zoek op de bandnaam op onze FP ARGGH ik vergeet: WHELM, HEEEELE gave Deense postcore/doom/death, rete-unieke band die voor mij de verrassing van het jaar is! http://www.whelm.dk [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-05-2006 9:15] |
|
quote: Ik zie het al; allemaal onbekende bagger waar niemand op zit te wachten. En Her Enchantment hebben we over nagedacht maar gewogen en te licht bevonden. Misschien volgend jaar. Of het jaar daarna. Of het jaar dáárna. |
|
Nee Sencirow is lekker bekend ... jammer dat iemand die zich met een fest bezig houd niet verder kijkt ... dit zijn namelijk geen kleine onbekende bandjes. |
|
quote: Onbekend.. valt wel mee. Bagger? Nee totaal niet. Of is het bagger omdat jij het niet kent? Jammer dat jullie op deze manier programmeren. |
|
quote: Wie zegt dat we niet verder kijken? Dat doen we juist wel. En dan kan je wel beginnen over goede releases van bands maar er komt nét even iets meer bij kijken dan een goede release om om Stonehenge te kunnen staan. |
|
quote: Ach. Dat is maar een uitdrukking. Maar mij kan het de broek niet bollen. En dus boek ik het niet. Ík ken die bands wel. Maar ik heb niet het idee dat er veel andere mensen zijn die met het repertoire er van op de hoogte zijn. En als ik niet een radioprogramma verzorgde dan waren ze ook falikant langs me heen gegaan. Maar gelukkig ben ik niet de enige die bands vastlegt. Dat doen we met 6 man. Dus als ik een band afscheep dan zijn er nog 5 andere kansen voor die band om op de bill te komen. |
|
Dat lijkt me pas vervelend, met zes man programmeren. Je moet gewoon schijt hebben aan al die kids die hier lopen te zeiken, SE. Iederen heeft altijd wel wat te zeuren, maar vervolgens staat de buze wel eind July weer vol! |
|
quote: Klopt. Het valt soms niet mee om iedereen op één lijn te krijgen. Maar je hebt gelijk. Dergelijke discussies leiden in de regel tot niets en je kan niet iedereen tevreden krijgen. En zelf ben ik, ondanks dat het dit jaar toch moeizaam ging, dik tevreden met onze line-up. |
|
SE kom es van die kast af laat ze maar zeuren, het wordt gewoon weer een HELL of a party! en natuurlijk het liefst met blije |
|
Toxocara speelt d'r ook [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-05-2006 19:01] |
|
@FRNK: eerste keer Toxocara op Stonehenge hoor [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 16-05-2006 19:02] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
alleen voor sommige bandleden niet |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |