|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: het Kapitalisme heeft er voor gezorgd dat de kloof tussen rijk en arm zo groot is geworden in sommige groepen in nederland dat sommige mensen simpelweg hun kaartje niet meer kunnen dokken Schaam je Jenje.. dat systeem ben jij nou aan het verdedigen! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Moeten die groepen maar harder werken, kunnen ze de kaartjes betalen, luie flikkers verdienen geen kaartjes. |
|
Ill Nino out, Stream of Passion + Bloodsimple in. Wordt er nog niet veel beter op, hoewel Bloodsimple best aardig is... Deze jongen slaat hoogstwaarschijnlijk een jaartje Waldrock over Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
kutste line up in jaren. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Helaas heel erg mee eens. Ze mogen met de laatste bands echt wel een paar mega acts in huis halen, anders is dit dieptriest. spelfout weggehaald... |
|
en dan boek je Stream of Passion, op een festival, een metal festival, hier zakt toch je broek van af. er zijn zoveel leukere festival bands te boeken uit de ''gothic'' hoek. dit op safe spelen is een zwaktebod. nou ik ga ook niet heen, al is het om de hoek. |
|
quote:Samen het verdriet verdrinken die dag? |
|
Ik weet wel dat ik daar niet naartoe ga alleen voor het dom zuipen. Dat kan ik thuis ook wel. Ik wil goede bands godverdomme! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
mja iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Devildriver. Nu weet ik het zeker, ik blijf thuis. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: @Jenje, ja zit niks anders op dan drinken idd. Wat een trieste kutline up spelfout weggehaald... |
|
quote: *spaart wat meer geld op* |
|
Kunnen we beter weer naar jouw kroegje gaan Varanus. Daar is tenminste goeie muziek. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Niet echt boeiende bands, jammer... |
|
Motörhead, Soulfly, Y&T, Deicide, Helloween, Alice in Chains, Dragonforce, Stone Sour, Trivium en Kamelot, Bloodsimple en Stream of Passion. Men mist een echte headliner me dunkt... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wat dacht je van, ze missen een goede band... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Deicide in de huidige bezetting zou ik wel wilen zien The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
-Jenje -FRNK -Oni - JB - Unholy Mary - The Chosen (mits zijn hij een gratis kaartje ontvangt) - Kurk |
|
lang lijstje Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Tja.. Daarvoor leg ik niet zoveel geld neer. En Glen vind ik toch echt niet meer wat hij geweest is. Hij bracht het de laatste keer niet boeiend. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hmm idd, alleen deicide is wat ik echt wil zien uit dat lijstje. Als Testament nou eens zou komen na die farse van een paar jaar terug. DAN kom ik wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
-Jenje -FRNK -Oni - JB - Unholy Mary - The Chosen (mits zijn hij een gratis kaartje ontvangt) - Kurk - MMayo - Hell-1 - Doomy |
|
- Jenje - FRNK - Oni - JB - Unholy Mary - The Chosen (mits zijn hij een gratis kaartje ontvangt) - Kurk - MMayo - Hell-1 - Doomy - Regeer (Achja... traditie, heh ) |
|
quote: Tsja geloof dat het voor mij en Hell-1 ook al aardig vaste prik is geworden. Zal wel weer een grote gezellige bende worden, hopelijk komt er nog wat leuks op de pre party ook want op de dag zelf is er niet veel aan. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |