|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan moet je dit jaar maar naar occultfest gaan! Het enige low budget metal festival in Nederland! En gratis entree (als je je aanmeldt), camping 5 euro en de rest is voor je eigen rekening! see you at occultfest! |
|
quote: Camping op Waldrock is anders maar 5 euri... Vorig jaar gingen er ook een paar lui mee die alleen naar de camping gingen, vonden Waldrock zelf te duur (en verder geen goede bands etc...). Is evt ook een idee... Hatsjikidee! |
|
quote:Ja! Ja Illu! Heen!! Donders gezellig |
|
quote: als je ht terein even omloopt kun je toch nog zo waldrock oplopen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Illu! Ik ga daar ook zijn, leuk man, bier in de auto, bier man, bier!!!11elf!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gezien deze enthousiaste reacties is Occultfest wellicht nog wel een goede optie. Uiteraard ga ik ook graag naar Waldrock, alleen acht ik de kans nogal klein.. effe kijken wat er met de centjes gebeurt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nah als je niet naar Waldrock gaat, dan maar naar Occultfest hoor.. ah toeeee |
|
wat grey zegt bierrrrrrrrrrr |
|
En wanneer is dit Occultfest-spektakel dan wel niet ? En hoe zat kan ik er worden ? (Prioriteiten, altijd in het oog houden.) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zat.. heel erg! Feestje is in het eerste weekend van september en je kan er kamperen en ik bied dan mijn tentopbouw diensten aan speciaal voor je tent Ik wil je zelfs wel koffie komen brengen, in de ochtenden/middagen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-05-2006 22:32] |
|
quote: September ? Dat is wel te plannen natuurlijk! Mooi. Doen we. Kom ik bijtijds aan, eerst die takketent opzetten en dan stevig aan de borrel! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Supah! |
|
quote: Dat laatste hou ik je zeker aan! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Kan zelfs met broodjes Hopelijk ga je Waldrock ook redden! |
|
Koffie en een peuk, daar teer ik 's ochtends op. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Kan ik me ook alvast voor deze tentservice opgeven? Mijn tent zal vast wel in de buurt van die van Illu staan schat ik zo.. Samen reizen vanaf Ijntovuh lijkt me vooor dat takkeeind wel zo gezellig |
|
quote: Zekers te weten. Sixpackje mee in de trein, muziekje erbij, lekker slap ouwehoeren, kijken of we nog meer van dat metaltuig kunnen meeslepen vanuit Ijnthovuh. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Plan! Ik ken er nog wel een paar die plannen hadden die kant uit te gaan.. |
|
quote: Gezellie! Maar! Ik ga NIET met je neuken! Zo'n jongetje ben ik niet! PS: Mensen die ik ken toevallig ? [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 16-05-2006 22:46] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Je kunt ook meerijden vanaf Utrecht (ga ik er even vanuit dat de auto het dan nog doet -> ask Illu) Hatsjikidee! |
|
quote:Thanks Zien we tegen die tijd wel even.. |
|
quote: Nee, jij bent niet lief! Maarre.. er is een Occultfest topic hier op ZM (en ja dat is een subtiele hint). Waldrock eerst nog! |
|
quote:Insgelijks |
|
quote: Het is ons ook wel eens gelukt om backstage binnen te komen, scheelt 50 euro! see you at occultfest! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |