IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Waldrock 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 9:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 8:33 schreef Murdering Monk het volgende:
Is wel de echte sfeer he, op een festival wordt je ook omringd door krijsende en niet verstaanbare idioten...
Kom jij ook?


the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 16-05-2006 13:07 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 15 mei 2006 23:03 schreef Illusione het volgende:
Ja, nee, zeg maar, wat ik dus bedoelde is dat er in er mijn portemonnee weinig ruimte is voor festivalletjes die meer dan.. oh.. 20 euro in totaal kosten (drank en eten inclusief).

Dan moet je dit jaar maar naar occultfest gaan! Het enige low budget metal festival in Nederland! En gratis entree (als je je aanmeldt), camping 5 euro en de rest is voor je eigen rekening!


see you at occultfest!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 16-05-2006 21:38 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 23:20 schreef Illusione het volgende:
Beter dan mijn achtertuin, echter. Tenzij een mens kan genieten van krijsende kinderen en onverstaanbare medelanders.


Camping op Waldrock is anders maar 5 euri... Vorig jaar gingen er ook een paar lui mee die alleen naar de camping gingen, vonden Waldrock zelf te duur (en verder geen goede bands etc...). Is evt ook een idee...


Hatsjikidee!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 16-05-2006 21:42 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 16 mei 2006 13:07 schreef the witch het volgende:
Dan moet je dit jaar maar naar occultfest gaan! Het enige low budget metal festival in Nederland! En gratis entree (als je je aanmeldt), camping 5 euro en de rest is voor je eigen rekening!
Ja!

Ja Illu! Heen!! Donders gezellig


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2006 22:11 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 21:38 schreef Unholy Mary het volgende:
Camping op Waldrock is anders maar 5 euri... Vorig jaar gingen er ook een paar lui mee die alleen naar de camping gingen, vonden Waldrock zelf te duur (en verder geen goede bands etc...). Is evt ook een idee...


als je ht terein even omloopt kun je toch nog zo waldrock oplopen


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-05-2006 22:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 21:42 schreef FRNK het volgende:
Ja!

Ja Illu! Heen!! Donders gezellig
Illu! Ik ga daar ook zijn, leuk man, bier in de auto, bier man, bier!!!11elf!!!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 16-05-2006 22:27 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Gezien deze enthousiaste reacties is Occultfest wellicht nog wel een goede optie. Uiteraard ga ik ook graag naar Waldrock, alleen acht ik de kans nogal klein.. effe kijken wat er met de centjes gebeurt.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-05-2006 22:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 22:27 schreef Illusione het volgende:
Gezien deze enthousiaste reacties is Occultfest wellicht nog wel een goede optie. Uiteraard ga ik ook graag naar Waldrock, alleen acht ik de kans nogal klein.. effe kijken wat er met de centjes gebeurt.


Nah als je niet naar Waldrock gaat, dan maar naar Occultfest hoor.. ah toeeee


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 16-05-2006 22:30 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

wat grey zegt bierrrrrrrrrrr


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 16-05-2006 22:31 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

En wanneer is dit Occultfest-spektakel dan wel niet ? En hoe zat kan ik er worden ? (Prioriteiten, altijd in het oog houden.)


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-05-2006 22:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 22:31 schreef Illusione het volgende:
En wanneer is dit Occultfest-spektakel dan wel niet ? En hoe zat kan ik er worden ? (Prioriteiten, altijd in het oog houden.)


Zat.. heel erg!
Feestje is in het eerste weekend van september en je kan er kamperen en ik bied dan mijn tentopbouw diensten aan speciaal voor je tent

Ik wil je zelfs wel koffie komen brengen, in de ochtenden/middagen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-05-2006 22:32]


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 16-05-2006 22:32 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 22:31 schreef MMayo het volgende:
Zat.. heel erg!
Feestje is in het eerste weekend van september en je kan er kamperen en ik bied dan mijn tentopbouw diensten aan speciaal voor je tent


September ? Dat is wel te plannen natuurlijk! Mooi. Doen we. Kom ik bijtijds aan, eerst die takketent opzetten en dan stevig aan de borrel!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-05-2006 22:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 22:32 schreef Illusione het volgende:
September ? Dat is wel te plannen natuurlijk! Mooi. Doen we. Kom ik bijtijds aan, eerst die takketent opzetten en dan stevig aan de borrel!


Supah!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 16-05-2006 22:35 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 22:31 schreef MMayo het volgende:
Zat.. heel erg!
Feestje is in het eerste weekend van september en je kan er kamperen en ik bied dan mijn tentopbouw diensten aan speciaal voor je tent

Ik wil je zelfs wel koffie komen brengen, in de ochtenden/middagen.


Dat laatste hou ik je zeker aan!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-05-2006 22:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 22:35 schreef Illusione het volgende:
Dat laatste hou ik je zeker aan!


Kan zelfs met broodjes
Hopelijk ga je Waldrock ook redden!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 16-05-2006 22:39 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Koffie en een peuk, daar teer ik 's ochtends op.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-05-2006 22:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Kan ik me ook alvast voor deze tentservice opgeven?

Mijn tent zal vast wel in de buurt van die van Illu staan schat ik zo.. Samen reizen vanaf Ijntovuh lijkt me vooor dat takkeeind wel zo gezellig



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 16-05-2006 22:44 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 22:43 schreef Judge M. het volgende:
Kan ik me ook alvast voor deze tentservice opgeven?

Mijn tent zal vast wel in de buurt van die van Illu staan schat ik zo.. Samen reizen vanaf Ijntovuh lijkt me vooor dat takkeeind wel zo gezellig


Zekers te weten. Sixpackje mee in de trein, muziekje erbij, lekker slap ouwehoeren, kijken of we nog meer van dat metaltuig kunnen meeslepen vanuit Ijnthovuh.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-05-2006 22:45 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 mei 2006 22:44 schreef Illusione het volgende:
Zekers te weten. Sixpackje mee in de trein, muziekje erbij, lekker slap ouwehoeren, kijken of we nog meer van dat metaltuig kunnen meeslepen vanuit Ijnthovuh.
Plan! Ik ken er nog wel een paar die plannen hadden die kant uit te gaan..



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 16-05-2006 22:45 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 22:45 schreef Judge M. het volgende:
Plan! Ik ken er nog wel een paar die plannen hadden die kant uit te gaan..


Gezellie! Maar! Ik ga NIET met je neuken! Zo'n jongetje ben ik niet!

PS: Mensen die ik ken toevallig ?

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 16-05-2006 22:46]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 16-05-2006 22:48 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 22:43 schreef Judge M. het volgende:
Kan ik me ook alvast voor deze tentservice opgeven?

Mijn tent zal vast wel in de buurt van die van Illu staan schat ik zo.. Samen reizen vanaf Ijntovuh lijkt me vooor dat takkeeind wel zo gezellig


Je kunt ook meerijden vanaf Utrecht (ga ik er even vanuit dat de auto het dan nog doet -> ask Illu)


Hatsjikidee!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-05-2006 22:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 mei 2006 22:48 schreef Unholy Mary het volgende:
Je kunt ook meerijden vanaf Utrecht (ga ik er even vanuit dat de auto het dan nog doet -> ask Illu)
Thanks Zien we tegen die tijd wel even..



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-05-2006 22:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 22:43 schreef Judge M. het volgende:
Kan ik me ook alvast voor deze tentservice opgeven?


Nee, jij bent niet lief! Maarre.. er is een Occultfest topic hier op ZM (en ja dat is een subtiele hint).

Waldrock eerst nog!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-05-2006 0:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 mei 2006 22:54 schreef MMayo het volgende:
Nee, jij bent niet lief!
Insgelijks



the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 17-05-2006 10:14 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 16 mei 2006 22:11 schreef jbassist het volgende:
als je ht terein even omloopt kun je toch nog zo waldrock oplopen

Het is ons ook wel eens gelukt om backstage binnen te komen, scheelt 50 euro!


see you at occultfest!


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen