|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil Layne. Maare, niet de Layne vannem. Nu. Zeg maar. *Verlieeefd!* Disko Disko Partizani |
|
Ik zal er ook zijn. Zaterdagochtend vroeg vanuit de achterhoek, naar Friesland.. s´avonds in de auto pitten. |
|
quote:Jezus kachristus wat een kut line-up zeg!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
En idd erg blij dat ik er niet meer heen hoef. Zelfs Alice in Chains maakt de rest niet goed ... |
|
quote:Idem. AiC is het boeienste van die hele line-up. Zeg genoeg lijkt mij. Wanneer is deze aanfluiting eigenlijk? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Volgend weekend toch? |
|
quote:1 juli, ja dus. Gelukkig is den festivalgeest totaal dood in het saaie Apeldoorn dus ik merk er niets van. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wie gaat hier btw naar de camping op vrijdag ? |
|
|
|
Op camping genoeg lui al op vrijdag! Ik ook met gewedige tent die ik van ene drank kreeg "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Aardige club vanuit Zwolle zowieso! Blonde rock god, doe es antwoorden op je smsje.. 14.30? |
|
Yeah, ik kom ook wel weer gezellig bij jullie staan Gaat er nog volk met de trein vanuit zwolle trouwens? Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ja Renee moet je nog zooi mee met de auto dan? Ik heb bestelbusding mee en neem de spullen van Renee ook mee. |
|
quote: Wij (the witch en loeki) gaan ook vrijdagmiddag die kant op! Zin in! En heb gezien dat het vrijdag 28 graden wordt en 20% kans op neerslag, echt festival weer. Enne Mayo jullie staan aan de linkerkant met club Zwolle!? see you at occultfest! |
|
quote: Jep vaak wel.. Neem mijn telefoon wel zodat ik iedereen naar 1 plek kan brengen Ik ben van plan in de middag al heen te gaan zodat we er rond half 4/4 uur zullen zijn. |
|
quote: Dat zou op zich wel een goede zaak zijn ja. MSN nog wel ff erover, scheelt een boel sjouwen Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Ah, serieus?! Disko Disko Partizani |
|
verdomt ja.... deze week even om mijn kaartjes "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ga je heen, JB? Disko Disko Partizani |
|
quote: Eh dat sjouwen mag je zelf doen, ik wil het alleen verplaatsen met de ootooo |
|
quote: ja tuurlijk! ik woon op 5/7 kilometer afstand dan moet je wel! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Opzich wil ik ook wel heen. Zo te zien wordt het erg mooi weer. 28 graden vrijdag. |
|
krap aan 5000 kaarten verkocht....valt me niks tegen met deze line-up Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote:Ah chill! That's been awhile. Ga je vrijdag al heen of gewoon zaterdag?! Disko Disko Partizani |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |