![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil Layne. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Ik zal er ook zijn. Zaterdagochtend vroeg vanuit de achterhoek, naar Friesland.. s´avonds in de auto pitten. ![]() |
|
quote:Jezus kachristus wat een kut line-up zeg!! ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
En idd erg blij dat ik er niet meer heen hoef. Zelfs Alice in Chains maakt de rest niet goed ... ![]() |
|
quote:Idem. AiC is het boeienste van die hele line-up. Zeg genoeg lijkt mij. Wanneer is deze aanfluiting eigenlijk? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Volgend weekend toch? ![]() |
|
quote:1 juli, ja dus. Gelukkig is den festivalgeest totaal dood in het saaie Apeldoorn dus ik merk er niets van. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Wie gaat hier btw naar de camping op vrijdag ? ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Op camping genoeg lui al op vrijdag! Ik ook met gewedige tent die ik van ene drank kreeg ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Aardige club vanuit Zwolle zowieso! Blonde rock god, doe es antwoorden op je smsje.. 14.30? ![]() |
|
Yeah, ik kom ook wel weer gezellig bij jullie staan ![]() Gaat er nog volk met de trein vanuit zwolle trouwens? Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Ja Renee ![]() ![]() |
|
quote: Wij (the witch en loeki) gaan ook vrijdagmiddag die kant op! Zin in! En heb gezien dat het vrijdag 28 graden wordt en 20% kans op neerslag, echt festival weer. Enne Mayo jullie staan aan de linkerkant met club Zwolle!? ![]() see you at occultfest! ![]() |
|
quote: Jep vaak wel.. Neem mijn telefoon wel zodat ik iedereen naar 1 plek kan brengen ![]() ![]() |
|
quote: Dat zou op zich wel een goede zaak zijn ja. MSN nog wel ff erover, scheelt een boel sjouwen ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:Ah, serieus?! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
verdomt ja.... deze week even om mijn kaartjes ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ga je heen, JB? ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Eh dat sjouwen mag je zelf doen, ik wil het alleen verplaatsen met de ootooo ![]() ![]() |
|
quote: ja tuurlijk! ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Opzich wil ik ook wel heen. Zo te zien wordt het erg mooi weer. 28 graden vrijdag. ![]() |
|
krap aan 5000 kaarten verkocht....valt me niks tegen met deze line-up Hersenloze Mayonaise eten ![]() ![]() |
|
quote:Ah chill! That's been awhile. Ga je vrijdag al heen of gewoon zaterdag?! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |