|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Wedden dat ze cancellen, puur om mij te stangen ... en zo goed vind ik ze niet eens |
|
We'll see. Zo magisch als op DOA 1999 zal het wel nooit meer worden voor Nile Hersenloze Mayonaise eten |
|
Eindelijk één interessante band op waldrock. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Ga je nou wel of niet? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja. Lijstjuh! Nog eventjes, en dan is het al zover. - IJsregen + 'Dinnetje Disko Disko Partizani |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 13-06-2006 18:51] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Woohooo, ik ga NIET! |
|
Woohoo!! ik heb gratis kaarten!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hoe kom je daar aaaaaaaaaaaaaaaaan!? Go! Go! Go! |
|
quote:Ik had ze .. en ben er gelukkig vanaf Wat een zaadline up zeg ... |
|
ohja, doe je geen verslag dit jaar? en metalslet: vrijwilligers werk (niet festival zelf hoor) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nee, zijn al 3 of 4 van ZM, lijkt me voldoende .. |
|
Maar nog niemand om het totaal af te kraken! Bla |
|
Daar ga ik niet een dag lang voor naar wijvenmuziek kijken .. |
|
Whahaha wijvenmmuziek! Wat moet ik als "wijf" nou met zo'n opmerking... Bla |
|
Niet veel eignelijk Naar Waldrock gaan? |
|
Eignèlijk heb ik al zo'n wijvenkaartje in huis liggen ja, dus dat zit er wel in... Bla |
|
Nha ... dan zul je er iig vast veel plezier hebben |
|
quote: Jij als wijf zijnde ook al, jeetje |
|
Hey .... heb ik me daar weer effe gelijk! |
|
quote: Toch jammer dat je er niet bij zal zijn |
|
Ben er wel weer op Occultfest ... lekker dichtbij |
|
quote: Speciaal voor Snaack natuurlijk |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |