|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Joepie kunnen we die weer zien op elk festival dat er bestaat..pfff net zoals vroeger.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik heb al verscheidene geruchten gehoord over: Iced Earth Amon Amarth Grip Inc. Emperor Zal wel even wat info proberen te krijgen bij een meisje op school (dochter hoofdorganisator) She Said Destroy in Black New York |
|
quote:Als DAT waar is! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Dan zou Waldrock een mooi alternatief zijn voor Wacken en ga ik zeker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Och die roddels in de Wâlden zijn er altijd, daar moet je niet teveel op afgaan. |
|
Klopt helemaal Deathwish Maar hopen kun je altijd She Said Destroy in Black New York |
|
heheeh uhuh hmm dit jaar maar niet zo compleet van de kaart raken als vorige keer..... hoewel |
|
quote: was best grappig vorig jaar; een goede duw en lag weer op je bek |
|
quote: .... ....... ............ Dat is zo schattig als je dat zegt, Frank, 'tis bijna vertederend. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Jij stond te slapen in een pit.. En vriendjes zoekactie op de camping was ook lollig Oja en tent opzetpoging 1 tm 8978733 van jou en Paul was ook leuk Neh, gewoon weer zoep'n Frnk! |
|
Ik doe de groeten aan mama. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Loop eens naar beneden, luilak! |
|
Als er maar sigaretten verkocht worden dit jaar, vind ik alles best Life doesn't get much better than this! |
|
Vandaag zijn Soulfly, Motorhead, Y&T en Deicide officieel bevestigd. |
|
quote:Ik neem 10 sloffen shag mee voor de verkoop... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Bron? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hmmm Zielvlieg... yuk iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Inderdaad.. |
|
quote: Officieel persbericht van de organistatie dat vanavond per mail verstuurd is. Wâldrock 2006 met Y&T, Soulfly, Deicide en Motörhead De eerste namen voor het jaarlijkse metalfestival Wâldrock in Burgum zijn vastgelegd. Op 1 juli aanstaande zullen op het bekende festivalterrein onder meer de bijzondere metal van Soulfly, het legendarische Y&T, de death metal van Deicide en de recht toe - recht aan rock van Motörhead gespeeld worden. Met het uitblijven van een Dynamo Open Air en een Fields of Rock zal Wâldrock dit jaar het enige festival in Nederland zijn dat zich volledig richt op de hardere muzieksoort. Voor de echte fans van de stevige muziek dus een must op dit jaar op 1 juli richting Friesland af te reizen! Voorverkoop De voorverkoop voor Wâldrock start zaterdag 25 februari aanstaande via www.teletickets.nl / 0900 – 8040, www.ticketservice.nl, de grotere postkantoren en de bekende voorverkoopadressen in Friesland en Groningen. In de voorverkoop kosten de tickets €50,- excl. kosten. [Dit bericht is gewijzigd door Eus op 09-02-2006 21:10] |
|
"het enige festival in Nederland zijn dat zich volledig richt op de hardere muzieksoort" Yeah Right! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Oké dan, maar vreemd dat het ding niet in mijn mailbox zit.. Dan maar even 'aannemen' [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-02-2006 21:16] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik heb me trouwens voor dit jaar niet op kunnen geven voor de mailinglist, iemand enig idee waar dit wel kan? |
|
motorhead een abonement op waldrock?. Niet dat ik er problemen mee heb She Said Destroy in Black New York |
|
enige gave band tot nog toe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |