IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Waldrock 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-02-2006 9:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik las ook ergens dat Gorefest waarschijnlijk komt. Vrij logische keus op zich.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 02-02-2006 9:48 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Joepie kunnen we die weer zien op elk festival dat er bestaat..pfff net zoals vroeger..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 02-02-2006 15:24 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Ik heb al verscheidene geruchten gehoord over:

Iced Earth
Amon Amarth
Grip Inc.
Emperor

Zal wel even wat info proberen te krijgen bij een meisje op school (dochter hoofdorganisator)


She Said Destroy in Black New York


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-02-2006 15:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 15:24 schreef The Chosen het volgende:

Emperor


Als DAT waar is!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-02-2006 15:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 15:34 schreef NecRobert het volgende:
Als DAT waar is!
Dan zou Waldrock een mooi alternatief zijn voor Wacken en ga ik zeker.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 02-02-2006 15:44 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Och die roddels in de Wâlden zijn er altijd, daar moet je niet teveel op afgaan.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 02-02-2006 16:18 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Klopt helemaal Deathwish
Maar hopen kun je altijd


She Said Destroy in Black New York


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-02-2006 16:49 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

heheeh uhuh

hmm dit jaar maar niet zo compleet van de kaart raken als vorige keer.....











hoewel


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 02-02-2006 17:07 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 2 februari 2006 16:49 schreef FRNK het volgende:
heheeh uhuh

hmm dit jaar maar niet zo compleet van de kaart raken als vorige keer.....











hoewel


was best grappig vorig jaar; een goede duw en lag weer op je bek


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-02-2006 19:25 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 16:49 schreef FRNK het volgende:
heheeh uhuh

hmm dit jaar maar niet zo compleet van de kaart raken als vorige keer.....











hoewel


....
.......
............



Dat is zo schattig als je dat zegt, Frank, 'tis bijna vertederend.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-02-2006 21:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 16:49 schreef FRNK het volgende:
heheeh uhuh

hmm dit jaar maar niet zo compleet van de kaart raken als vorige keer.....











hoewel


Jij stond te slapen in een pit..
En vriendjes zoekactie op de camping was ook lollig
Oja en tent opzetpoging 1 tm 8978733 van jou en Paul was ook leuk

Neh, gewoon weer zoep'n Frnk!


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-02-2006 21:15 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik doe de groeten aan mama.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-02-2006 21:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 21:15 schreef Nix het volgende:
Ik doe de groeten aan mama.


Loop eens naar beneden, luilak!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 02-02-2006 21:44 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Als er maar sigaretten verkocht worden dit jaar, vind ik alles best


Life doesn't get much better than this!


Eus
Usericon van Eus
Posted 09-02-2006 20:50 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Vandaag zijn Soulfly, Motorhead, Y&T en Deicide officieel bevestigd.




Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-02-2006 20:59 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 21:44 schreef H-K het volgende:
Als er maar sigaretten verkocht worden dit jaar, vind ik alles best
Ik neem 10 sloffen shag mee voor de verkoop...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-02-2006 21:00 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 20:50 schreef Eus het volgende:
Vandaag zijn Soulfly, Motorhead, Y&T en Deicide officieel bevestigd.




Bron?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-02-2006 21:00 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hmmm Zielvlieg... yuk


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-02-2006 21:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 21:00 schreef AngelOfDeath het volgende:
Bron?


Inderdaad..


Eus
Usericon van Eus
Posted 09-02-2006 21:07 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

quote:
Op 9 februari 2006 21:00 schreef AngelOfDeath het volgende:
Bron?


Officieel persbericht van de organistatie dat vanavond per mail verstuurd is.

Wâldrock 2006 met Y&T, Soulfly, Deicide en Motörhead

De eerste namen voor het jaarlijkse metalfestival Wâldrock in Burgum zijn vastgelegd. Op 1 juli aanstaande zullen op het bekende festivalterrein onder meer de bijzondere metal van Soulfly, het legendarische Y&T, de death metal van Deicide en de recht toe - recht aan rock van Motörhead gespeeld worden.

Met het uitblijven van een Dynamo Open Air en een Fields of Rock zal Wâldrock dit jaar het enige festival in Nederland zijn dat zich volledig richt op de hardere muzieksoort. Voor de echte fans van de stevige muziek dus een must op dit jaar op 1 juli richting Friesland af te reizen!

Voorverkoop
De voorverkoop voor Wâldrock start zaterdag 25 februari aanstaande via www.teletickets.nl / 0900 – 8040, www.ticketservice.nl, de grotere postkantoren en de bekende voorverkoopadressen in Friesland en Groningen. In de voorverkoop kosten de tickets €50,- excl. kosten.




[Dit bericht is gewijzigd door Eus op 09-02-2006 21:10]



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-02-2006 21:08 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

"het enige festival in Nederland zijn dat zich volledig richt op de hardere muzieksoort"

Yeah Right!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-02-2006 21:15 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 21:07 schreef Eus het volgende:
Officieel persbericht van de organistatie dat vanavond per mail verstuurd is.

Wâldrock 2006 met Y&T, Soulfly, Deicide en Motörhead

De eerste namen voor het jaarlijkse metalfestival Wâldrock in Burgum zijn vastgelegd. Op 1 juli aanstaande zullen op het bekende festivalterrein onder meer de bijzondere metal van Soulfly, het legendarische Y&T, de death metal van Deicide en de recht toe - recht aan rock van Motörhead gespeeld worden.

Met het uitblijven van een Dynamo Open Air en een Fields of Rock zal Wâldrock dit jaar het enige festival in Nederland zijn dat zich volledig richt op de hardere muzieksoort. Voor de echte fans van de stevige muziek dus een must op dit jaar op 1 juli richting Friesland af te reizen!

Voorverkoop
De voorverkoop voor Wâldrock start zaterdag 25 februari aanstaande via www.teletickets.nl / 0900 – 8040, www.ticketservice.nl, de grotere postkantoren en de bekende voorverkoopadressen in Friesland en Groningen. In de voorverkoop kosten de tickets €50,- excl. kosten.





Oké dan, maar vreemd dat het ding niet in mijn mailbox zit.. Dan maar even 'aannemen'

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-02-2006 21:16]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-02-2006 21:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik heb me trouwens voor dit jaar niet op kunnen geven voor de mailinglist, iemand enig idee waar dit wel kan?


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 09-02-2006 21:27 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

motorhead een abonement op waldrock?. Niet dat ik er problemen mee heb


She Said Destroy in Black New York


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-02-2006 21:28 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

enige gave band tot nog toe


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen