|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Bergum is ver en steenwijk niet?vaag. |
|
Depends of je met een auto gaat of per ov natuurlijk... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Artikel gaat over grootste festival |
|
quote: I know, maar ik tel idd de 'kleine, underground' festivalletjes dan idd niet mee... Ik ben benieuwd of Nederland nog ooit een meerdaags groots opgezet metalfestival zal meemaken... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ff afwachten wat er 18 juni in 't Goffertpark gaat gebeuren.. |
|
quote:Ik denk van niet door de politiek die wazige zuigende kunst wel als cultuur ziet en metal niet. |
|
quote: hahaha die sukkels zijn echt geweldig stom maar goed... gratis koffie !! |
|
quote: Indeed, als ze weer wat organiseren ga ik dit jaar eerder heen. Niets beter dan een slechte discussie op vrijdagmiddag onder het genot van een bak koffie |
|
hahah ik had vorig jaar 1 zo'n brief aan een paar klasgenoten laten zien.. lache man! "harde house muziek verziekt de breinen van de jeugd" |
|
quote: Je bedoelt die kaartjes met die spreuken er op? Daar heb ik ook nog een paar van boven liggen. |
|
Ja die ook, maar er stonden ook brieven aan andere leden op internet die waren ook hilarisch |
|
quote: Juist, en nu wat punten, kommas e.d ertussen en de zin is begrijpelijk. Nu moest ik wel verdomd lang nadenken en de zin wel 5 keer lezen voordat ik um snapte. Huhu, snapte... Tja, metal is nu eenmaal geen doek met 3 streepjes welk een aap nog kan maken, maar toch iets te complex voor vele menschen. (Niet dat mijn Nederlands geweldig is, maar ja, wat wil je als je voornamelijk in het Engels schrijft de laatste 5 jaar.) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
pfffttt wat een køt line-up tot nu toe zeg.... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Van festivalinfo.nl quote: Minder... |
|
Ik kan me eigenlijk maar weinig festivals herinneren zonder After forever. Maar als ze voor mij komen hoeft het niet. |
|
Je moet toch eens eten en biertjes halen?? Hatsjikidee! |
|
quote: Daarvoor hadden we Soulfly al |
|
quote: Ze komen vast niet voor jou, maar voor het spelen en het geld. |
|
quote: Moeten die wel rond etenstijd spelen en ach, de metalmarket en de toiletten dienen ook te worden bezocht. |
|
quote: wtf soulfly heersch propellordread woeiiiiii ahum wat Mayo zegt... Hatsjikidee! |
|
quote: Wij als vrouwen zijnde hebben het maar makkelijk tijdens de niet leuke bands op festivals, tenzij je een plastuitje meesleept. |
|
quote: Hmm, ja, dat was ik wel van plan . Ik dacht eigenlijk aan twee dan kunnen we samen staand plassen...overal en nergens...met name misschien wel nergens Hatsjikidee! |
|
quote: Oh ja leeeeeuk! Gezellig zeg Hmm heb al wel zin in Waldrock camping.. duurt veuls te lang nog bleh. |
|
quote: En mooi weer!!! Niet te vergeten...anders partytentje en toch mooi weer! Ahhhh, festivals... Hatsjikidee! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |