IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Waldrock 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 14-02-2006 12:02 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Zie je in de krant staan dat Waldrock het enige metalfestival van Nederland is in 2006. Fields of Rock en Dynamo gaan allebei niet door...
Niettemin is Waldrock wel erg ver weg, dus ik ga toch maar een paar alternatieven voor een Nederlands metalfestival bezoeken (o.a. Stonehenge.)


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 14-02-2006 12:46 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

Bergum is ver en steenwijk niet?vaag.



DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 14-02-2006 13:31 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Depends of je met een auto gaat of per ov natuurlijk...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2006 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 12:02 schreef DecomposingBitch het volgende:
Zie je in de krant staan dat Waldrock het enige metalfestival van Nederland is in 2006. Fields of Rock en Dynamo gaan allebei niet door...
Niettemin is Waldrock wel erg ver weg, dus ik ga toch maar een paar alternatieven voor een Nederlands metalfestival bezoeken (o.a. Stonehenge.)
Artikel gaat over grootste festival


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 14-02-2006 17:58 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 13:58 schreef Jenje het volgende:
Artikel gaat over grootste festival


I know, maar ik tel idd de 'kleine, underground' festivalletjes dan idd niet mee... Ik ben benieuwd of Nederland nog ooit een meerdaags groots opgezet metalfestival zal meemaken...


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 14-02-2006 18:15 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 12:02 schreef DecomposingBitch het volgende:
Zie je in de krant staan dat Waldrock het enige metalfestival van Nederland is in 2006. Fields of Rock en Dynamo gaan allebei niet door...



Ff afwachten wat er 18 juni in 't Goffertpark gaat gebeuren..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2006 18:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:58 schreef DecomposingBitch het volgende:
I know, maar ik tel idd de 'kleine, underground' festivalletjes dan idd niet mee... Ik ben benieuwd of Nederland nog ooit een meerdaags groots opgezet metalfestival zal meemaken...
Ik denk van niet door de politiek die wazige zuigende kunst wel als cultuur ziet en metal niet.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 14-02-2006 19:23 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 11:07 schreef slome het volgende:
Shit, dat had ik ook wel willen zien. Ze willen trouwens geen volwassenen vervoeren, dat is wel weer jammer.


Heeft iemand btw al weer een reactie van de christelijke gemeenschap van Burgum vernomen? Ik bedoel, Deicide gaat er (waarschijnlijk) spelen...


hahaha die sukkels zijn echt geweldig stom
maar goed... gratis koffie !!


slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 19:27 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 19:23 schreef Dodo het volgende:
hahaha die sukkels zijn echt geweldig stom
maar goed... gratis koffie !!


Indeed, als ze weer wat organiseren ga ik dit jaar eerder heen. Niets beter dan een slechte discussie op vrijdagmiddag onder het genot van een bak koffie


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 14-02-2006 19:34 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

hahah ik had vorig jaar 1 zo'n brief aan een paar klasgenoten laten zien.. lache man!
"harde house muziek verziekt de breinen van de jeugd"


slome
Usericon van slome
Posted 14-02-2006 19:36 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 19:34 schreef Dodo het volgende:
hahah ik had vorig jaar 1 zo'n brief aan een paar klasgenoten laten zien.. lache man!
"harde house muziek verziekt de breinen van de jeugd"


Je bedoelt die kaartjes met die spreuken er op?
Daar heb ik ook nog een paar van boven liggen.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 14-02-2006 19:51 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

Ja die ook, maar er stonden ook brieven aan andere leden op internet
die waren ook hilarisch


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 14-02-2006 20:08 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 18:49 schreef Jenje het volgende:
Ik denk van niet door de politiek die wazige zuigende kunst wel als cultuur ziet en metal niet.


Juist, en nu wat punten, kommas e.d ertussen en de zin is begrijpelijk. Nu moest ik wel verdomd lang nadenken en de zin wel 5 keer lezen voordat ik um snapte. Huhu, snapte...
Tja, metal is nu eenmaal geen doek met 3 streepjes welk een aap nog kan maken, maar toch iets te complex voor vele menschen.
(Niet dat mijn Nederlands geweldig is, maar ja, wat wil je als je voornamelijk in het Engels schrijft de laatste 5 jaar.)


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 14-02-2006 20:28 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

pfffttt wat een køt line-up tot nu toe zeg....


But there is no real me: only an entity, something illusory................


slome
Usericon van slome
Posted 21-02-2006 19:00 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Van festivalinfo.nl

quote:
De Nederlandse metal band After Forever zal dit jaar op het Wâldrock Festival staan! Klik hier voor meer informatie over Wâldrock 2006


Minder...


de laar
Usericon van de laar
Posted 21-02-2006 19:17 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Ik kan me eigenlijk maar weinig festivals herinneren zonder After forever.
Maar als ze voor mij komen hoeft het niet.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-02-2006 20:42 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Je moet toch eens eten en biertjes halen??


Hatsjikidee!


slome
Usericon van slome
Posted 21-02-2006 20:47 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 20:42 schreef Unholy Mary het volgende:
Je moet toch eens eten en biertjes halen??


Daarvoor hadden we Soulfly al


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-02-2006 20:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 19:17 schreef de laar het volgende:
Ik kan me eigenlijk maar weinig festivals herinneren zonder After forever.
Maar als ze voor mij komen hoeft het niet.



Ze komen vast niet voor jou, maar voor het spelen en het geld.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-02-2006 20:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 20:47 schreef slome het volgende:
Daarvoor hadden we Soulfly al


Moeten die wel rond etenstijd spelen en ach, de metalmarket en de toiletten dienen ook te worden bezocht.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-02-2006 20:54 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 20:47 schreef slome het volgende:
Daarvoor hadden we Soulfly al


wtf soulfly heersch propellordread woeiiiiii

ahum

wat Mayo zegt...


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-02-2006 20:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 20:54 schreef Unholy Mary het volgende:
wtf soulfly heersch propellordread woeiiiiii

ahum

wat Mayo zegt...


Wij als vrouwen zijnde hebben het maar makkelijk tijdens de niet leuke bands op festivals, tenzij je een plastuitje meesleept.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-02-2006 20:57 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 20:55 schreef MMayo het volgende:
Wij als vrouwen zijnde hebben het maar makkelijk tijdens de niet leuke bands op festivals, tenzij je een plastuitje meesleept.


Hmm, ja, dat was ik wel van plan . Ik dacht eigenlijk aan twee dan kunnen we samen staand plassen...overal en nergens...met name misschien wel nergens


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-02-2006 21:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 20:57 schreef Unholy Mary het volgende:
met name misschien wel nergens


Oh ja leeeeeuk! Gezellig zeg
Hmm heb al wel zin in Waldrock camping.. duurt veuls te lang nog bleh.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-02-2006 21:01 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 21:00 schreef MMayo het volgende:
Oh ja leeeeeuk! Gezellig zeg
Hmm heb al wel zin in Waldrock camping.. duurt veuls te lang nog bleh.


En mooi weer!!! Niet te vergeten...anders partytentje en toch mooi weer!

Ahhhh, festivals...


Hatsjikidee!


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen