![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Laat aub Atheist komen ![]() ![]() |
|
quote: Huh? wie bepaalt er voor Frankie of ie gaat zoep'n? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Zijn vriendin. Enne nee hoor Oni, zeg maar tegen Frnk dat het niet mag ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-02-2006 23:02] ![]() |
|
Hehehehehehehehe, had ff niet nagedacht dat ook zij een fora bezoekster was...... Maar ja, Frankie brekt toch te pas en te onpas, doe je niets aan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 09-02-2006 23:03] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:wel zoepn en brekkn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-02-2006 0:10] ![]() |
|
quote: aaaiiiiiiii, nou horen we t eens frnkie!! hehehe ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:gheghe wat? ![]() |
|
nou, een klein beetje minder dan. anders herkent ie me weer niet ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
ja donders veel ![]() ![]() [edit]Hey varanus, he'j die foto's nog? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-02-2006 0:16] ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik mag hopen dat ze met interessantere namen komen. ![]() |
|
Greycloak komt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Interessant. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Motorhead weer hoofd-act? Dan kan ik mooi op tijd naar huis... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:Dat scheelt ja ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:yeah ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Fuck no! Y&T doet heersch!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
neh ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Wat Doomy zei.. ![]() |
|
Jammer, laat maar. ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |