|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Biohazard? Koel iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Alice in Chains ... ai .... Wanneer is dit feestje ook alweer? |
|
quote: 1 juli |
|
quote: Hmmm Hmmm Eens zien |
|
quote: Gewoon gaan |
|
Trivium en Ill Nino bevestigd... Trivium: leuk Ill Nino: slappe hap Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Godverdomme, wat een schijt line-up is het nu |
|
Het wordt er niet beter op nee... I hate garbage, this is my cleaning day, you are the trash that I must throw away!! |
|
*begint een potje te huilen* spelfout weggehaald... |
|
Quote: Guns N' Roses blijft Wâldrock dwarszitten Gepubliceerd op 10 maart 2006, 12:43 Laatst bijgewerkt op 10 maart 2006, 13:18 BURGUM - ,,Dit gaat Wâldrock sowieso bezoekers kosten'', zegt Kees Koudstaal, de eindverantwoordelijke man van metalfestival Wâldrock. Deze week hoorde hij, dat een dag na Wâldrock Guns N' Roses in Nijmegen optreedt. En juist vanwege Guns N' Roses is Wâldrock van 17 juni naar 1 juli, verplaatst. Het weekeinde waar het Friese metalfestival gepland was, zou er ook een ‘Fields of Rock' in het Goffertpark in Nijmegen komen, waar onder meer Guns N' Roses zou spelen. Daarom verschoof Wâldrock. Fields of Rock ging uiteindelijk niet door. Maar nu komt er toch een optreden van Guns N' Roses, een dag na Wâldrock. Koudstaal: ,,We kunnen nu natuurlijk niet meer terug naar 17 juni.'' Meer hierover in de Leeuwarder Courant van vandaag Pffft stommerds |
|
Wat een slappe hap... alweer een festival om over te slaan |
|
Wel slecht, alleen voor Alice in Chains, de metalmarkt en het kamperen heen te gaan. Blij dat ze 17 juni niet deden; heb dan al een bedrijfsuitje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ow Biohazard! Das wel vet. Kweet niet waar iedereen over loopt te zeuren maar Waldrock boekt gewoon goeie en tja populaire bands. Dus het zal geen 30-40 jarigen festival worden, jammer he. Dynamo deed dat trouwens vorig jaar en het is nu RIP. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 12-03-2006 14:20] |
|
quote: Dat kwam niet alleen daardoor en dat deden ze al langer. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: uuuhhmm... motorhead? Guns'n'roses? Decide? Y&T? Alice in @#@$%#% chains? Dit is meer een festival voor m'n pa van 60!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Date? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wouw! Luisterd je pa van 60 Deicide. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:AI nu wordt het wel heel aanlokkelijk |
|
Wie zingt er nu in AiC eigenlijk? Hoorde dat het die knakker van Damageplan is |
|
quote: De gast die ook bij Jerry Cantrells solo project mee doet, William Duval. Ik weet niet wat hij verder doet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kamelot... Er moet toch 1 goeie band komen dit jaar zou je zeggen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die heb je zojuist opgenoemd |
|
quote: After Whatever Komt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook (zeiden ze na hun "optreden" in Hedon twee weken terug ) [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 27-03-2006 16:55] |
|
Woeiiii, salaris binnen. Morgen maar eens een kaartje halen voordat het geld weer op is Hatsjikidee! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |