|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +1,traditie is traditie, voor de 9e x www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: |
|
Ai ... kan nog gezellig worden ook ... Gelukkig kom ik en wordt het saai |
|
Jamaar.. jij was toch de knuffel van Illu? |
|
Euhm .. dat is privé informatie .. |
|
|
|
Maaaaarrrrrrrr ... na een paar bier *hint hint hint* wil ik dat best me je delen |
|
quote: Jij bent helemaal niet saai. Oh shit, wat zeg ik nu |
|
quote:Huh? Dat weet jij helemaal niet! |
|
quote: Onee, ik zeg nooit wat. Was ik vergeten, oops. Blijft iedereen trouwens al vanaf vrijdag? |
|
Ik niet iig ... |
|
quote: Tsss |
|
Vind het al erg genoeg dat ik er gewoon ben zeg |
|
I'm in. Samen met een stel homies. Disko Disko Partizani |
|
- Jenje - FRNK - Oni - JB - Unholy Mary - The Chosen (mits zijn hij een gratis kaartje ontvangt) - Kurk - MMayo - Hell-1 - Doomy - Regeer (Achja... traditie, heh ) - WhiteMetalGay Hersenloze Mayonaise eten |
|
- Jenje - FRNK - Oni - JB - Unholy Mary - The Chosen (mits zijn hij een gratis kaartje ontvangt) - Kurk - MMayo - Hell-1 - Doomy - Regeer (Achja... traditie, heh ) - WhiteMetalGay - Flappie Alzheimer Spel vouten zijn cool! |
|
+1 Bla |
|
- Jenje - FRNK - Oni - JB - Unholy Mary - The Chosen (mits zijn hij een gratis kaartje ontvangt) - Kurk - MMayo - Hell-1 - Doomy - Regeer (Achja... traditie, heh ) - WhiteMetalGay - Flappie Alzheimer - MischiefMira - Juronymous Op je knie en pijp voor genade! |
|
Shaboon gaat dus openen lees ik net. Dit jaar wordt er op de vrijdag voor Wâldrock namelijk wederom een Pre-Party georganiseerd in Dancing Quatrebras in Hurdegaryp. Dit jaar met: Gorefest Methusalem The Monolith Death Cult en een Friese metalband De zaal gaat open om 20.30, de eerste band zal rond 21.30 beginnen te spelen. De entree is €6,-. Voor de mensen op de Wâldrock-camping rijden speciale busjes tussen camping en Dancing Quatrebras. De bushalte vind je vlakbij de ingang van de camping |
|
Hmm .. wordt dus flink zuipen en mettalmarket sjekke op waldrock ... |
|
Ah lache @ preparty Dat wordt weer goed zat worden gezien er baco's gedronken moeten worden ivm dat kutheineken daar |
|
4Bras!! superlaaaip!! op 5 kilometer fiets'n van JB's place "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nu kom je wel dus? [edit]o ja, duh @ lijstje [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-05-2006 22:02] |
|
quote: Jij gaat vrijdagnacht metalmarket kijken? quote: Ghehehe.. gaan we weer een taxi kapen? |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |