|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet het wel... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Nou? Ik heb zin in de pre party On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: hehehe.. alleen is quatre (4) bras (armen) frans! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja heb je gelijk in. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Koostertille toch.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
aaahh kootstertille ken je toevallig een hester zillah? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: |
|
grmpf... gezien mn afgelopen toch was dit toch wel een leuke bezighied geweest... ...grmpf In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Nee, ken niet echt mensen daar. Ik ben er bijna nooit. Woon er nog niet zo lang. Gister pre party was heel erg heerschend. Alle bands waren goed. Gorefest viel me heel erg mee. Ik vond ze op Wacken echt veel minder leuk. Nu beukten ze echt ouderwets. Monolith had in het begin helaas nog niet echt goed geluid, maar dat werd later beter. Het was erg warm daar, en ik had niet door dat ik toch best wat drank op had. Toen het iets afkoelde bleek ik vet dronken te zijn. Heerschend feestje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Net terug van een niet tegenvallend Wâldrock. Geen super bill maar het (zuip)weer maakte veel goed. Voor mij was Helloween de klapper van het festival en Motörhead de domper. Kom je net uit de tent bij een geweldig optreden van Helloween vandaan en dan "moet" je naar Motörhead als hoofdact kijken. Wat vallen die dan door de mand. Het is net of spelen ze 15 keer hetzelfde nummer, saai, constant hetzelfde tempo. Gezien het aantal mensen dat het festivalterrein verliet tijdens Motörhead waren er veel meer die er geen reet aan vonden. Y&T speelde ook goed trouwens. Kamelot in de tent was okay alleen die hadden een slecht geluid. Overheersende synths en meelopende effecten etc., gitaren bijna onhoorbaar. Roy Kahn zong geweldig. De gitarist van Kamelot viel trouwens helemaal uit zijn rol toen een paar jongens van de stagecrew een soort vogeltjesdans deden op de muziek van Kamelot. Als muzikant moet je m.i. daar boven staan. Veel erger was de aankondiging van Kamelot:"hier dan de sprookjesmetal van Kamelot!" Slaat helemaal nergens op. Verder een goede sfeer op het festival en een meevallend aantal bezoekers denk ik. Volgend jaar 25 jaar Wâldrock, hopelijk dan es een super line-up met een paar lekkere knallers. |
|
Nile!!!! NILLEE!!!! SSSLAAYER!!!! Nile was voor mijn de band van de dag, goden band!! Alle vette nummer van AOTW kwamen voorbij, Sacrife unto sebek, titelnummer cd (die grind!!), Lashed to the slave stick en natuurlijk het oudje, Black seeds of vengeance! ( ook weer precies iedereen tegelijk strak op de tel stil!) En dan dat sjaaaaaankerharde Refrein... jezus titty fucking christ! +Rotators met pieter tijdens nile +Nile +zusje van egbert +Pannekoeken. +Toch nog kosteloos binnen kunnen komen gerechtigheid! +Koffie. +Nile. +Die biker met zijn bilnaad.. tegek! - Alice in chains viel DIK af, kut geluid ook.. en dat jerry cantrell pisst is op zijn roady betekent nog niet dat hij met zijn vette blauwe Les Paul mag gooien, piemel. - Alle andere bands, wat een kanker line-up, ik vond echt alleen nile cool en motorhead was een leuke afsluiter.. maar verder... [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-07-2006 12:12] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Je was vast niet de enige. She Said Destroy in Black New York |
|
Nile was goed, strakke drummer veel beter dan die tony l. en zeer goed geluid. Voor mij absolute hoogtepunt Y&T |
|
quote: Ik ben ineens erg gemotiveerd vaker in buitenpost te repeteren! quote: nou........ ik kon van lashed soms verrekte weinig maken eigenlijk... maar de harde beuknummers als AOTW kwamen wel vet uit ja. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-07-2006 13:17] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Waldrock was gaaf man! En lang leve de McDrive in Heerenveen! |
|
Was leuk! Jammer van de line-up die me op Trivium, AiC, Soulfly en Nile niet kon boeien, maar het was hartstikke gezellig! Hier ook maar eventjes! Waldrock; BUUUUUUUUUUUREN!!!!!!!! Jenny en ik. Fryslan Boppe! Geweldige discussies! De tent Uhr. Ja. Die ken ik niet... Podium Hehehe, de Biermannen! MortalD (Ja toch?) en Blonde Rockgod Buur Andries = verneukt. Hehe. Camping 7th Fallen Angel BUUUUUUUUUUUREN!!! De vrolijkste Huhuh. Springdready. Nou, ja. Ditte. Was eerst mijn aandeel! Disko Disko Partizani |
|
quote: *schouderklopje* Je lijkt wel een beetje op een Soesterkwartierder :D |
|
En dat is? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dat was wel het meest kutte optreden ooit met een ontzettend idiote Dani.. rot op met je Cradle of Filth. |
|
Yeah, was een goede zaak. Foute foto's volgen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Soesterkwartier_%28Amersfoort%29 Da's iemand met het woord kanker drie keer in het woordenboek. |
|
Boehoooeeee... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Sja er waren veel mensen die tijdens of voor Motörhead weg moesten om trein enzo te halen wegens de uitloop, dat wil niet meteen zeggen dat men het niks aan vond. Niet dat ik er zelf veel van aan vond maar toch. Enne dat sprookjes metal van Kamelot, wellicht was het spottend bedoelt.. zo stond het namelijk precies hetzelfde in het programma boekje. |
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soesterkwartier_%28Amersfoort%29 Hé, er woont daar een bekend persoon. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 02-07-2006 15:07] |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |