|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hey FRNK ... deicide komt niet |
|
OOK AL NIET???? tering.. [edit]optie : AF gaat niet door, plaatsvervanger : Jenje! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-05-2006 15:43] |
|
Dragonforce ook al niet... de mazzel, ik ga niet meer, dat is mij t geld niet eens waard |
|
Dude, dat dragonforce niet komt is juist goed ..... |
|
Ben maar es Dragonforce gaan luisteren. Het begin met een leuke oldschool powersound maar zodra die knakker gaat zingen haak ik ook af. Wat een gladde commerciële I-am-hot-as-shit stem... Bla |
|
quote:De hele muziek is zo. Laten we gewoon heel snel en ziek spelen met vrolijke deuntjes en dan krijgen we toch wel veel fans. En het werkt ook nog.. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Boeit wat, ik vind Dragonforce goed En dat boeit jullie dan weer niet, en dat boeit mij dan weer niet |
|
Voor mensen die de lineup ruk vinden, de pre party: Pre-Party georganiseerd in Dancing Quatrebras in Hurdegaryp. Dit jaar met: Gorefest The Monolith Death Cult Methusalem De zaal gaat open om 20.30, de eerste band zal rond 21.30 beginnen te spelen. De entree is €6,-. Voor de mensen op de Wâldrock-camping rijden speciale busjes tussen camping en Dancing Quatrebras. De bushalte vind je vlakbij de ingang van de camping. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hurdegaryp? volgens mij is het gewoon 4bras toch? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ook ruk dus. |
|
Quatrebras zelf is wel laip hoor! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
o ik ken de tent maar was prepartylineupcynisme |
|
ut mut ook niet gekker worden! die FRNK toch... Er is bier, slechte muziek en uhmm.... Bier.. Dus wat zeiken we Oh en hamburgers... en de pannekoeken zijn ook best lekker op waldrock... en niet duur! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Precies! Gaat mooi feessie worden Hopelijk gaat het ook nog regenen |
|
Dude ... |
|
|
|
quote: Ach, als het mooi weer is blijf ik wel op de camping zuipen, wat een RUKpreparty www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Joh, merk je niks van.. van bands. |
|
Nile op Waldrock dus. |
|
Ik kan waarschijnlijk pas op zaterdag heen...Mis ik alle campinggezelligheid (mensen die in greppeltjes lazeren enzo) Hatsjikidee! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat was jij toch niet?? Hatsjikidee! |
|
Neu. Even off-topic; ik heb 4 jaar geleden op Wacken (veel kleine slootjes!) met een maat en een vriendin de rood/witte linten lopen verleggen... Het regende toen nogal, en als het donker is en je bent zat en je denkt dat het pad opeens afbuigt... Dus daar zaten we met zn drieën in mn auto bier te drinken, en eens per 5 minuten was het PLONS! Kutstreek? Sure. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Plezier? Hell yeah. Mooie streek haha |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |