|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vooral mét dat topje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Volgens wij was het dirk die snurkte sjaak "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hey, Ik heb inmiddels ook weer heel wat foto's op mijn website staan. Check them out @ http://www.metal-experience.com After Forever Stream of Passion Stone Sour Alice in Chains Soulfly Motorhead |
|
quote: En jij die haar niet meer in de tent krijgt! Disko Disko Partizani |
|
Ik blijf onder het motto : Vodka "connecting People" Wat is die zanger van stonesour lelijk zeg, geen wonder dat hij in zijn andere band een masker op heeft "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nah, vind hem niet lelijk. Bakkebaarden vind ik leuk, maar die van hem zijn eng!! Disko Disko Partizani |
|
beetje wolfman "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hersenloze Mayonaise eten |
|
In het Dagblad v.h. Noorden stond als kop boven de recentie: Soulfly redt warme sauna... (Staat niet online overigens, kan 'm niet vinden tenminste). Bla |
|
hahaha.. Ja, en nile wist het dagje in het park oid niet te onstijgen yeah right... je zou bijna denken dat ze niet eens zijn geweest, sjappies. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hee Flappie.. gaat dit over jou of ben je nog niet zo bejaard? Kimberley & Sebo Where are you from? Groningen Please enter your comments? Wâldrock was weer onwijs gaaf. Ontzettend genoten. Ondanks at wij de line-up niet geweldig vonden hebben we het helemaal te gek gehad! Verders zijn nog op zoek naar ene Alex uit Groningen, 34 jaar, wilt aangesproken worden met de naam Meneer Opa. We zijn vergeten die e-mail adressen op te slaan, dus als iemand ons een btje kan helpen, alvast bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-07-2006 18:58] |
|
Dat is ik..... Alleen dat meneer opa ontken ik toch echt! Dank voor de tip! Heb ze gemaild! Spel vouten zijn cool! |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:WTF?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina |