|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe huh? |
|
staat me vaag iets van bij nu je het zegt |
|
quote:Nee muts ... |
|
O. Nou ga jij maar zuipen hoor, denk dat verder niemand dat zal gaan doen. Gezien de vorige jaren.. |
|
quote: Terugweg was schijnbaar ook leuk, wist niet eens meer dat ik met oa Peter in de taxi terug ben gesjeesd. Hele taxi stuk is zeg maar verdwenen, alleen iets met bringer of light en fooi geven terwijl de taxirit gratis was. Oh en daarna nog camping dolen.. man man.. hopelijk dit jaar weer zo gezellig. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-05-2006 22:12] |
|
[edit]verkeerd gelezen maar : o ja [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-05-2006 22:12] |
|
quote: Nee het was gratis. |
|
hahaha ja. gaat iig weer lekker brekk'n worden dit jaar |
|
quote: Hopelijk weer dezelfde club bij elkaar en meer mensen uiteraard. |
|
Afwezig dit jaar, vrees ik. Trek het niet qua centjes. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Idd Paul, dude, jammer [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-05-2006 22:19] |
|
Ja, dat vind ik ook. Zowiezo maar de vraag of er dit jaar nog festivalletjes van enig formaat inzitten.. we shall see. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
|
quote: In het buitenland m.i. dan wel weer. Maar ja. (Voorbeeldje) http://www.hellfest.fr/us/index.html "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Denk dat hij ergens anders op doelt.. |
|
quote: Hmm.. verkeerd gelezen. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Mooi weer...haammsshalaaammmm..mooooooiiiii weeeerrrrrrr... Hatsjikidee! |
|
quote: Ja, nee, zeg maar, wat ik dus bedoelde is dat er in er mijn portemonnee weinig ruimte is voor festivalletjes die meer dan.. oh.. 20 euro in totaal kosten (drank en eten inclusief). [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Yes, yes, me not have read right, as me just said. Tsja, het is jammer dat de restaurant- afwas- regeling niet geldt voor festivals. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Gezien de gemiddelde rekening die ik overhoud aan festivals, zou ik daarna.. mwoah.. een week of 9 mogen gaan afwassen, denk ik .. Ik hou m'n eigen festival wel. Met een stereo in de achtertuin en een krat lauw bier (je moet in de stemming blijven). [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Zo breng ik de dag door wanneer ik me geen kaartje heb kunnen veroorloven voor een concert in het Goffertpark. Is ook een beetje mijn achtertuin. Toch tragisch. "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Beter dan mijn achtertuin, echter. Tenzij een mens kan genieten van krijsende kinderen en onverstaanbare medelanders. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Jammer, Illu, jammer... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Is wel de echte sfeer he, op een festival wordt je ook omringd door krijsende en niet verstaanbare idioten... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |