|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah dat meen je niet ... goderdegodver |
|
|
|
Klote .. hopelijk een vette vervanger |
|
Wat blijft er dan nog over?? ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
sjezus nu ga'k wel héél zat worden |
|
Met Deicide niet bedoel je? |
|
wat een lachtertje dit jaar. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Idd ja .. ga ik ook een keer ... |
|
quote:de geweldige line-up, nu helemaal :S |
|
quote: Zullen we alleen camping kaartje gaan kopen.. damn zeg. |
|
camping niet meer nodig. Nu kunnen we in élke pit gaan slapen |
|
quote: |
|
21.05.2006 DEICIDE en DRAGONFORCE GECANCELLED AFTER FOREVER toegevoegd aan het programma Nou, joepiedepoepie! |
|
quote: Hoe vaak ik die band uiteindelijk toch weer eens niet live gezien heb.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hahaha, deicide komt niet. Slapen op waldrock2006. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dragonforce.... |
|
Gelukig één kutband minder... |
|
Je moeder. |
|
(wâldrock @ televisie) Check: http://www.cradleoffilth.nl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=63&Itemid=1 En klik op: ''Klik hier om het televisieprogramma nogmaals terug te zien.'' |
|
Tering man, ik schrok me de pleuris, dacht dat creedul kwam ... |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
geen waldrock voor mij dit jaar. wat een slechte line-up zeg |
|
quote:aaarrggghh lol wtf AF man man man man man man man |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |